dimarts, 17 de març del 2009

CONTRACTE DE RELACIÓ.

Ahir a la tarda vaig penjar un nou escrit i he vist que us havia colpit. Primer de tot, us vull dir que no heu de confondre la meva vida amb la vida d'en Pol. El personatge d'en Pol ja em supera i alguna persona fins i tot li vol posar aquest nom al seu fill. Feu el que vulgueu tu i la teva dóna. Estic content de comprovar que un dels meus personatges millora la vostra vida de parella i contribueix a estendre l'espècie. No pretenc (com ja he dit en algun altre escrit) ser el referent de ningú. Només pretenc viure la meva vida sense fer mal a ningú, però molt intensament. Sempre l'he viscuda així i no m'he anat malament. Només hi ha un secret: no enganyar a ningú, deixar les coses clares des d'un principi i ser consequent amb les teves idees i principis.
D'altra banda, heu de pensar que aquest bloc és una creació literària on es barregen realitat i ficció. No cregueu tot el que llegiu i tingueu la capacitat de llegir amb la suficient distància. Dels comentaris que em feu, no en puc ser responsable però, de moment, no n'he hagut d'esborrar-ne cap.
Només vull dir-vos a aquelles que em feu oferiments diversos, que jo (ara parlo de mi) ja fa temps que no ofereixo afecte ni sentiments. Només podríem tenir una relació física i amb molts condicionants: primer de tot, que no hi hagi una relació laboral directe i segon que si esteu casades aneu amb molt de compte (com he dit abans, no vull fer mal a ningú. Fa uns mesos ni m'ha hagués plantejat tenir una relació amb una persona casada però ara, amb precaució, ja tant em fa). Mai m'han agradat les relacions estranyes i que puguin portar problemes (si busco o sorgeix una relació no ha de ser per tenir més problemes). Tots hem de tenir les coses ben clares des del principi i no buscar allò que no puc o no estic disposat a oferir-vos.
No us puc oferir ni afecte ni sentiments. Fa temps una persona em va robar el cor i ara només hi tinc una bomba de sang. Malauradament, quan em va tornar el cor, es va quedar els sentiments. Així doncs, no espereu de mi ni passió ni romanticisme. Ara ja només podeu esperar una relació física molt intensa, això si. Només això.
No us enganyeu. Pot semblar que soc un romàntic però no és veritat. Només de tant en tant, em surt alguna guspira amagada de passió i romanticisme que ella no em va poder robar i la faig pública. Això només passa de tant en tant. La resta.... la resta ho heu de descobrir vosaltres.
Aquestes són les clàusules del contracte de relació. Qui les accepti, endavant... qui no, ho sento molt. No vull que d'aquí un temps podeu dir que us he enganyat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada