dilluns, 13 d’abril del 2009

EL MARTIRI I LA GLÒRIA


Darrer dia de Setmana Santa.... per fi!!! Ja començava a estar cansat de tanta festa, tant "estat Zen" (en qualsevol moment en puc posar a levitar, però em queda el pensament que a mi, aquest estat, em dura dos telediaris) i tanta història. Aquest dies han estat més del mateix, però amb l'agreujant de ser festa i haver de variar horaris i hàbits.
Bé, el martiri és aquest: la tonteria de les festes, els costums i haver de canviar d'estat mental i no poder mantenir aquesta tensió a la que ja m'estic acostumant i que em resulta tant gratificant. Demà ja haureu tornat tots de vacances, de fer cues a les carreteres i tornarem a lliurar aquesta batalla diària que em permet mantenir-me viu, malgrat tot. També aquesta setmana espero canvis en l'àmbit personal. Podria ser que una situació especialment penosa es tornés una mica més suau i portable.
La Glòria arribarà quan canvii aquesta situació i pugui tornar a gaudir una mica més de la meva vida personal sense estar subjecte a horaris.
Aquesta nit o demà us veig mirant amb fruició les vegenades que se m'hagi passat pel cap escriure aquest cap de setmana llarg. Ja ho sé, mai ho confessareu, mai admetreu que mireu aquest bloc. És un secret del domini públic que ho feu. Ja us veig davant la pantalla i trucant-vos dient "ho ha tornat a fer... té un article nou". Fins i tot alguna vegada hi heu fet algun comentari. M'és igual, no pretenc tenir una legió de seguidors. Només pretenc continuar fruint del plaer d'escriure. Tant em fa qui em llegeixi. De fet, escric més per a mi que per als altres.
No us negaré que cada vegada que algú em fa un comentari (com Caiguda Lluire, Tapes, Huevo Duro, etc.) m'agrada i, fins i tot, em motiva a continuar escribint. La vostra participació no és determinant, però si encoratjadora.
Espero que hagueu descansat el suficient per a poder pair els esdeveniments (amb els seus corresponents articles) dels propers dies. Mentre escric aquest article, he rebut la trucada d'uns amics i m'han donat una idea per a un nou article que escriure ara mateix (ja el tenia escrit, però amb aquesta nova idea quedarà rodó).
Una salutació a tots, que sigueu ben retornats i que puguem continuar gaudint de la mútua companyia. Fins aviat.... espero els vostres comentaris dels darrers articles.

1 comentari:

  1. Si et serveix de consol, jo tampoc he marxat de vacances. Tens raó en el que dius de que aquest dies són molt pesats. Les mateixes pel·lícules, els mateixos programes de TV, tot igual. Espero que aquesta setmana s'acompleixi el teu desig i es suavitzi el teu martiri tot assolint la glòria.
    No levitis massa alt, no sigui que no puguis baixar, jejejejejeje.

    ResponElimina