dilluns, 23 de maig del 2011

POSTPART TRAUMÀTIC

Aquest individu de la foto té mil motius per plorar. Un d'ells, potser un dels més importants i transcendentals, és el resultat de les eleccions d'ahir. Ara, en gran part, ja sabem si és mascle o femella i la classe política -si fos mínimament responsable- hauria d'actuar en conseqüència.
No, benvolguts germans. Aquí tenim una colla d'impresentables que només volen perpetuar-se en el càrrec tant com poden. Només cal veure com s'agafava al ferro roent aquest "fill del vent" que ens governa i que ahir a la nit era capaç de dir públicament allò que deia l'inefable Joe Rigoli fa uns anys: Yo sigo!
Ho sento, avui estic una mica depre -és una manera de dir-ho- veient com pinten bastos -malgrat per alguns pugui semblar que tot va bé- en la societat en la que vivim. Ara, una vegada es produeixin els relleus a les diferents institucions, començaran a sortir els números de veritat i podrem comprovar la autèntica magnitud de la tragèdia econòmica i corrupta dels nostres municipis i de les comunitats autònomes. Només de pensar-ho estic per esborrar-me de la raça humana -alguns ja ho han fet (ja m'han esborrat, cosa que m'importa una p...), per la meva satisfacció de no tenir que tractar-los com a congèneres- i anar a fer de Robinson Crusoe a una illa deserta (això produiria satisfacció i tranquil·litat a algun llepa-culs covard que em té en gran estima).
Pròximament, podem viure moments divertits i dignes d'un sainet tragicòmic. El que més em molesta és que molta gent patirà per culpa de la nefasta gestió d'aquests vividors. Només queda una esperança: que aquells que compren i garanteixen el nostre deute públic -Alemanya, França, etc- cridin a capítol a aquest alienat mental -"fill del vent"-, l'obliguin a dimitir i a convocar eleccions anticipades. Ja hem perdut prou temps i el nostre retard en reconèixer la crisi, en adoptar mesures i en sortir-ne només fa que la nostra situació -la de prop de 5 milions de persones- sigui molt apurada.
Jo continuo igual, amb les mateixes llums i ombres, amb les mateixes mosques colloneres i amb els mateixos "muts, sords i cecs". Molt divertit, tot molt divertit... I molt patètic!!!

PS. Un deixo aquest enllaç per tal que balleu una mica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada