dilluns, 28 de novembre del 2011

AVUI TOCA POST

Avui, com em deia en un correu una amiga meva, toca post. Durant el cap de setmana he estat poc actiu -conseqüències d'un refredat i un mal de queixal- i avui he volgut treure el nas en la blogosfera. 
Res de nou sota la capa del sol: consells a amics que sé que mai seguiran, bones intencions sense resultats pràctics i tornem al principi. Bé, jo ja he complert i ja no hi puc fer res més! 
Avui sembla que, després d'una reparadora migdiada, els meus mals remeten i em permeten treure el cap per veure com continua el món. Aquest matí -ho confesso- m'ha costat d'acabar. M'estic fent vell i ja no aguanto com anys enrere. Cap drama, només llei de vida. 
Ara, hauria d'estar fent altres coses però no en tinc cap ganes. Francament, només tinc ganes de descansar i esperar que demà sigui millor dia que avui. Què més puc dir? Poca cosa més! Avui no estic per dir gaires coses. No tinc ganes de res. Per sort -com avui parlava amb una persona- s'aproximen dies d'òpera bufa, de sainet, d'auca... Dies divertits, sens dubte! Mentrestant, descanso i en guareixo. Avui tocava post -malgrat sigui breu i no massa reeixit- i aquí està.

2 comentaris:

  1. Gràcies! Res de malgrats! està perfecte! A descansar Exo, que de tant en tant també toca!

    Salutacions!

    Filadora.

    ResponElimina
  2. Hola guapetona!!!
    Aquest dies no estic massa fi, però t'agraeixo molt les teves paraules.
    Un pató!

    ResponElimina