dissabte, 10 de novembre del 2012

SENSE RES MÉS A FER


Busco un títol i una imatge. Segur que quan acabi el post ja tindré alguna cosa mínimament decent que il·lustri i anomeni aquests quatre ratlles de pensaments desordenats -alguns expressament- que em volten pel cap. De moment, penso en la quadratura del cercle i intento fer un full de ruta d'aquesta nova relació temàtica que esmentava en el post d'ahir. Serà complicat però serà extraordinàriament genial!
Avui no ha sigut un dia de gran activitat. Retocar unes traduccions al castellà de relats escrits en català que vull presentar a concurs a Bilbao i a Albacete... i ben poca cosa més! Estava força aclaparat i traumatitzat per l'aquelarre d'ahir. Sincerament... què patètic!!! Malgrat tot, el que em sembla més trist és que encara sembla que els hagis de demanar perdó. És impressionant!!!
Torno a llegir -per enèsima vegada- un recull de contes del Raymond Carver: Vols fer el favor de callar-te, sisplau?. A vegades m'encaparro en llibres concrets i seria capaç de llegir-los en un bucle non-stop.
Ja tinc imatge -em penso que ja l'havia utilitzada- i un títol macarrònic per sortir del pas. Avui no sé si em quedaré a casa, per acabar aquestes traduccions, o sortiré a fer una copa. Encara no ho tinc clar i tampoc tinc gaire esma d'anar a llocs empetats de gent borratxa -els més joves de botellón-, en els que és impossible parlar i que només t'ofereixen una sortida: pescar (o que et pesquin, com el cap de setmana passat) i marxar a un altre lloc. Tot plegat, prou lamentable com per pensar-s'ho dues vegades.
En tot cas, aquí ho deixo dit, per si em perdo (o em fan perdre) i necessito un punt de referència (un punt de recolzament per moure el món, que diria l'Arquímedes).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada