dissabte, 2 d’octubre del 2010

COMPRES, ESQUÍ I NÈURES DIVERSES

Aquest matí he fet una de les coses que més m'agrada fer un dissabte al matí: He baixat a Barcelona -a les 7 del matí ja estava a Plaça Catalunya- i he anat al Mercat de Sant Josep (La Boqueria) a comprar una mica.
La excursió és maca, molt maca. Quan baixes a l'estació de Plaça Catalunya -ja sigui amb Metro, FFGG o RENFE- has de fer dues coses: Vigilar la cartera i no sorprendre't de res. He baixat Rambla avall, caminant, veient l'espectacle de la vida -és a dir: putes subsaharianes de retirada, borratxos, homeless i tot tipus de fauna- i les misèries d'aquesta mateixa vida.
En arribar al mercat -sempre m'agrada anar-hi d'hora i veure com paren- he pogut gaudir de la dansa fantàstica dels venedors i dels seus proveïdors. He comprat un parell de coses -productes especialitzats que no pots trobar en qualsevol lloc- per preparar aquesta un plat que no provo des de fa anys i que em ve molt de gust rememorar. Sempre és agradable compartir amb dues "lolites" les habilitats culinàries que m'adornen. Avui el sopar -i ressopó- el preparo jo, a casa d'una d'elles. Avui toca "descans del guerrer".
D'altra banda, al gener tinc prevista -com cada any- una setmana d'esquí. Si alguna s'apunta, serà benvinguda la seva proposta. Ben bé, tampoc és una setmana -tinc un parell de dies compromesos amb uns amics-, però tres o quatre dies d'esquiada els puc garantir.
Nèures? Moltes i molt bones. De tots colors i de gran varietat. És el que hi ha, però la vida continua i he d'anar acabant. Ara tinc que anar a casa les lolites. Un altre dia ja acabaré menys precipitadament...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada