dijous, 4 d’octubre del 2012

"FRENÈTICA" ACTIVITAT

No, no és que tingui algun tipus de lacra que em produeixi picors a l'entrecuix. Me'ls rasco d'inactivitat -volguda- i per major puteig i escarni (de bon rotllo) d'aquells que ara em voldrien veure pencar.
Després d'unes setmanes d'intensa activitat, ara em dedico al difícil art de tocar-me els c.... De tant en tant, ja toca tocar-se'ls i deixar que el món sigui girant segons els designis de les ments privilegiades que s'encarreguen d'organitzar-nos la vida.
No fer-se mala sang per res s'ha convertit en una manera de viure. Tot plegat, hi ha coses que són inevitables i fins i tot és divertit veure com, finalment, les coses sempre acaben caient pel seu propi pes.
Estava esgotat -física i mentalment- d'aquestes darreres setmanes d'esforç. Ara -quan acabi el període contemplatiu que m'he concedit- estaré en condicions de tornar-me a concentrar en les quatre coses que -he arribat a aquesta conclusió- paga la pena fer-ho. Tot plegat, sembla que visquem en el món del "no sap, no contesta" i de la mediocre incompetència. Ningú decideix i els problemes es va agreujant. Sembla ser que la nostra societat ja està abocada a la constant improvisació i a allò que en diuen "anar tapant forats". Doncs bé, tapadors de forats del món, tingueu en compte que només tenim deu dits a les mans i que arribarà un moment -penso que ja ha arribat- que ja no seran suficients.
Em penso que ho deixo, que vaig a fer un most -res complicat: un simple picoteig a la nevera- i a veure les noticies en alguna cadena de la Villa y Corte, que són molt més divertides que TV3 i no sempre parlen bé del govern de torn.
Doncs au, deixo aquest regalet per qui el vulgui agafar.

2 comentaris:

  1. Bon dia, guapo!
    "No fer-se mala sang per res, és la millor manera de viure", n´estic segura d´això!...encara que sempre hi ha algú per tocar-te els o....

    Molt maco el regalet,"amb o sense tu", però a mi m´agrada dir...amb tu i en tu.

    Bessets i mil somriures!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sa Lluna!!!
      Doncs sí, però el millor és fer la teva i passar dels toca-ous.
      Mira... A mi també m'agrad més la teva versió!!!!!
      Molts bessets i moments feliços!!!!

      Elimina