dijous, 17 de juny del 2010

DARRERS MOMENTS

Avui seré breu. Són els darrers moments del dia, aquells que aprofito per reflexionar sobre com he fet bé o malament les coses. Tots cometem errors -això és una veritat absoluta-, però també tenim encerts derivats de les nostres decisions. Aquest és un fet consubstancial a la condició humana i no hem de sentir-nos malament per fer allò que s'espera que fem o que fem de forma inevitable. Tots tenim un ying i un yang, una mica de doctor Jekyll i de mister Hyde, hores glorioses i moments patètics. No hem de renegar de cap d'aquestes circumstàncies. Totes són nostres, sense excepció.
Després d'un matí profitós, la tarda encara m'ha sorprès amb més satisfaccions. He tingut l'oportunitat de retrobar-me amb vells amics en la seva "cova". Sense saber-ho algú de la meva actual vida m'ha permès tenir una trobada amb aquells que sempre formaran part del meu passat -també present i futur, m'atreviria a dir- i he pogut gaudir una estona de la seva companyia i de la seva complicitat.
Una de les coses que més necessito són les "desconnexions" que, voluntàriament, faig de tant en tant. Aquests moments aliens a qualsevol pensament són els que necessito -cada cop amb més freqüència- per regenerar la meva matèria gris i continuar pensant en coses que no haurien de preocupar-me. Ho sento, no serveixo per delimitar de forma salvatge i definitiva allò que m'ha de ser aliè i el que no. 
Potser el cap de setmana serà un bon moment per replantejar tot allò que necessito replantejar-me. Ho intentaré i, el que és més difícil, intentaré ser conseqüent amb el resultat de la reorganització. 
Ho deixo, avui ja he dit que seria breu. No vull estendre'm sobre elucubracions mentals que només em reafirmen que el camí és el correcte. Només volia fer palès que avui ha sigut un gran dia. Un dia per gaudir-lo. Altres dies ja tocarà que siguin dies de fúria....

2 comentaris:

  1. M'alegro que hagis tingut un bon dia!

    ResponElimina
  2. Hola Filadora
    Hi ha de tot, però ahir va ser un dia especial (per sort sempre en surt algun d'aquest).
    Un petó

    ResponElimina