dilluns, 23 d’agost del 2010

BURNING

Mentre escolto aquesta cançó, recordo altres temps que no difereixen molt dels que visc cada vegada que passo alguna estona plaent amb la Sílvia. Passar unes hores amb ella sempre em fan recordar aquesta altra cançó.
Ara un breu, però intens pensament sobre "la raó del boig" o com "fugir endavant sense arreglar res". Si hi ha una cosa que em molesti més que sempre s'acabi complint el que adverteixo reiteradament, és que després em donin la "raó del boig". No hi ha voluntat d'esmenar allò que s'ha errat, només hi ha voluntat de passar pàgina quan abans millor i continuar caient en els mateixos errors. "Qui dia passa, any empeny", deia l'irresponsable. Doncs bé, passem tots i així l'any l'empenyerem millor. Aquesta cancó la dedico al "gran passador".  Jo també me'n dedico una de cançó. Seria injust no fer-ho.
També voldria dedicar una cançó a una amiga meva. Segurament és el que passarà, però no ho voldria pas.... D'altra banda, avui ja n'estic fins el cap de munt de tot plegat i no m'estendré gaire més. Només vull deixar-vos una darrera cançó que dedico a aquella que es passa cantant "Me gusta ser...". Bé, aquí ho deixo. No vull que després diguin que sóc molt estrany....

4 comentaris:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=VZnhhVTfdG0&feature=channel

    ResponElimina
  2. Quin mareig d'enllaços!
    Els Burning aquests no em sonen gaire. Mai foren famosos, oi?

    ResponElimina
  3. Hola a tots dos.
    Josep, el grup Burning va formar part d'allò que es va dir la "movida madrilenya" de principis dels 80. Va ser un grup que va començar cantant en anglès.
    A mi m'agradaven i, en els moments nostàlgics, encara m'agraden.
    Sí, avui m'he passat amb els enllaços!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Collons, són anteriors a Dover, Australian Blonde o Killer Barbies!?

    La puta mare que va parir a Operasión Trunyu i l'espanyolització de la música al segle XXI.

    ResponElimina