dijous, 12 d’agost del 2010

GILIPOLLADES, LES JUSTES I NECESSÀRIES

Primer de tot, el meu record per una amiga que s'ha fet un esquinç al canell i ha de passar aquests dies d'estiu amb la mà immobilitzada i amb un fèrula en un dit. Diuen les males llengües -mira que n'és de dolenta la gent- que s'ho va fer sacsejant alguna cosa d'un entrecuix aliè i que, en notar el dolor es va introduir el dit, en el que porta la fèrula, a l'entrecuix propi, amb tant mala fortuna que no va encertar i es va fer mal al dit (porta ulleres, malgrat vol fer veure que no les necessita. La veritat és que hi veu menys que un gat d'escaiola). Com ho farà per dutxar-se, ara a l'estiu? Abans sé que era una persona d'aquelles que li agradava deixar córrer l'aigua a la dutxa, com si no pogués treure's aquella sensació a bruta de sobre. Ara no sé com s'ho farà. Bé, espero que tingui sort i pugui continuar amb aquella activitat que li ha provocat l'esquinç. Avui he sentit un comentari burlesc sobre aquest tema i comentaven totes les possibilitats alternatives a l'ús de la mà lesionada. Deixe'm-ho, em podria animar i no vull que ningú pensi que ric d'una circumstància desafortunada.
La que sí que sembla una circumstància desafortunada és la d'aquest element -un autèntic anormal i un "jeta"- de la notícia que avui fa d'imatge a aquest post. Algú es pot creure el que diu aquesta llumenera? Quina punteria!!!! Sembla mentida que tingui els collons de mantenir aquesta versió dels fets. He trobat aquesta notícia per casualitat, desconec de quan és i com va acabar el tema. Sempre teniu tema per passar un mes d'agost força avorrit.
El dia ha sigut tranquil. Cap núvol a l'horitzó. Ja se sap: Els alquimistes estan de vacances i, per tant, no hi ha lloc pels experiments "genials". Aquesta època de l'any és plàcida, propensa a la comunicació i que permet fer tot allò que l'estrès de la resta de l'any ens impedeix fer.
Jo continuo amb la meva creuada particular per deixar de fumar. Ja fa més de 48 hores sense cap cigarret. Sensació: cap sensació. Només allò que us comentava ahir sobre què fer amb el temps lliure que em proporcionava cada cigarret. Encara no he trobat una activitat substitutòria a fumar. Aquest matí, un amic em comentava que aprofités aquests 5-10 minuts de cada cigarret per masturbar-me -perdoneu que avui sigui tant ordinari-, però... és que eren 40 cigarrets o més al dia. Evidentment, podria acabar molt malament. També m'han dit que milloraria molt el meu estat de salut general i algú(na) -ara em permetreu que sigui dolent- m'ha dit, no sé si de forma interessada,  que també augmentaria la meva libido i la meva qualitat com amant. Bé, el que es immillorable, no es pot millorar. Ho sento, però és així! Hahaha...
Ho deixo. Avui toca amanida de tomàquets xerri amb formatge fresc. Potser hi afegeixo uns grans de raïm que m'han portat. És primerenc però força dolç. Tant dolç com tu....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada