dissabte, 17 d’octubre del 2009

OBSERVANT LA VALL.


Torno a estar al meu refugi, a la muntanya, lluny de tot i de tothom. Són dies de tranquil·litat, de reflexió i de desesperança. Miro cap a la vall, cap a les terres baixes,  i només veig corrupció, podridura, manca de valors i la sensació de veure una societat sense futur. Veig una societat d'homes castrats -com els porcs d'engreix- que esperen el sacrifici passivament, sense oposar resistència al declivi del seu món. No veig esperança ni salvació. Només veig un arbre malalt al que li convé que li tallin les branques mortes per a poder rebrotar i salvar-se de la mort. Un arbre que, en aquestes branques mortes, manté paràsits que s'alimenten de la pròpia debilitat -causada per la malaltia- de l'arbre. Aquesta paràsits van corcant l'arbre i el fan més dèbil cada dia que passa. O es tallen les branques mortes, o s'haurà de tallar l'arbre sencer i replantar-ne un de nou, que creixi sense vicis, sa i fort. 
Bé, ara em queden uns dies -pocs- de calma. Un pocs dies per a poder recuperar allò que sempre m'ha acompanyat i que sembla que, darrerament, m'ha abandonar parcialment. La serenitat que sempre he tingut, sembla que es va esvaint i que l'estic substituint per la desesperança, per veure hipòcrites interessats, covards sense ambició -o amb massa-, petits éssers sense futur -massa preocupats en passar com poden el pressent- i altra fauna diversa...
Desprès més, ara vaig a gaudir una mica del silenci, del silenci més absolut.

 

2 comentaris:

  1. Jo veig un món nou ple d'il·lusió, que comença a aprendre i viure, net i sa i sobretot honest... t'has fixa't?
    depèn del que mires veus una cosa o un altre, i per cert un dia d'aquest t'explicaré la teoria del Fluor, potser així obtindràs alguna resposta.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Benvolguda amiga Nets, si, també veig gent meravellosa, gent per la que paga la pena continuar lluitant. Això, és indubtable.
    Estic ansiós per conèixer la "teoria del Fluor".
    D'altra banda, també penso que és una pena que existeixin tots aquests paràsits que s'aprofiten de la bona fe de la gent per tal d'anar fent els seus negocis -no massa lícits- i que repercuteixen en la salut de la totalitat de la societat.
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina