dijous, 7 de gener del 2010

GRANS DECISIONS

Com ja sabeu, fa uns dies vaig tenir un òbit proper. Desprès de passar un dol -breu però sentit- envers el difunt, he de fer cas a aquella frase que diu "Mora't Anton que el que es queda ja es compon" o l'altre "A Rey muerto, Rey puesto". Bé, fora de conyes marineres, he de decidir-me: em compro un PC portàtil o un Macbook? Ara, que m'he deslliurat d'altres preocupacions més fútils, estèrils i que a ningú semblen interessar, -per a no desentonar amb l'entorn-  em dedico a això, a teoritzar sobre el sexe dels àngels, sobre si demà plourà o sobre quina és la repercussió de la superpoblació de la granota reineta. Grans temes, sens dubte!
Un dels altres grans temes que actualment guien la meva vida -ara que ja tinc més tranquil·litat i temps- és pensar en quins concursos i premis literaris presento els meus relats. Un d'ells, titulat "Angoixada", veurà la llum dins d'un recull de relats de diversos autors. No us puc assegurar si serà el proper mes o al següent. El que és segur és que l'editorial ja ha adquirit el compromís de publicar "La Barragana del director" -el dilluns vaig estar dinant amb l'editora- i m'han retornat l'original que els vaig lliurar per tal que hi faci unes correccions i modificacions. Mentre treballo en aquest original -amb l'il·lusió de veure com un "fill meu" veurà la llum-, continuo escrivint alguns relats més per tal d'anar fent un avançament del llibre i que els personatges ja siguin familiars als lectors. Ara començaran a ser públiques les anades i vingudes de la Barragana, del Palma, de la Montse Mar, del Gusi, del Paco Porras i de tots aquells que formen part d'aquest microcosmos d'intrigues, mentides, corrupcions, infidelitats i bogeria constant. 
Bé, tornem al fil original. Portàtil o Macbook? Quina gran decisió! D'una banda, se'm fa una mica tediós haver de canviar la rutina que tenia amb el portàtil i començar a treballar amb Mac. D'altra banda, representa un nou repte, una nova manera de fer les coses.
Ja m'ho pensaré, encara tinc dos relats per refer i un llibre per a corregir i no puc esmerçar esforços en aquestes coses importants, els esforços estèrils i sense un objectiu clar ja no tenen cabuda en la meva vida... 

2 comentaris:

  1. Mac, sempre Mac, o windows si és 7.... jo personalment em quedaria amb un Mac, després d'acostumar-s'hi ofereix una forma de treballar planera i sense els sotracs del windows... Amb tot, aquesta és una decisió personal

    ResponElimina
  2. Em penso que et faré cas, amic Molon. Altres persones també m'han parlat de la major fiabilitat del sistema del Mac.
    Salutacions.

    ResponElimina