diumenge, 16 d’agost del 2009

AGRAÏMENT AL VISITANT OBSTINAT

Aquest post només té l'objectiu de mostrar-li el meu agraïment a la persona que avui ha batut el seu rècord de visites al meu bloc en un sol dia: 8 visites. Ja fa dies que té una intensa activitat de visites, malgrat algun dia només es connecta a la una de la matinada. Només li he de fer un petit retret i és que mai fa cap comentari ni tampoc diu què li sembla el post que acaba de llegir. No us diré qui és, però aquesta persona i jo ja sabem qui és. En honor a ella, li faré una petita història.
08:53 h. Primera visita. Ha pensat en veure quina nova ocurrència m'havia passat pel cap. Ahir al vespre ja havia llegit el meu darrer post i alguns dels comentaris. Res, tot continuava com ahir. Ni un moviment. Vist això, a les 09:01 h. ha decidit passar al bloc de la Nikita, on ja hi havia un nou post que havia escrit mentre jo dormia en el seu llit amb l'Araña. No sé si li ha agradat el post de la Nikita, però penso que potser li hauria agradat estar en aquesta festa.
11:43 h. Nova visita. En aquell moment jo estava escrivint el post anterior a aquest i, en no estar publicat, s'ha pensat que jo dormia i que fins desprès de dinar no publicaria res.
15:27 h. Nova visita. En aquesta ocasió ja veu que tinc un post nou, però surt sobtadament del bloc.
16:17 h. Torna a entrar al bloc i llegeix el post fins a les 16:44 h., hora en que fa una visita a un dels blocs que segueixo, concretament a Hablemos mal de los hombres.
20:26 h. Torna a entrar i veu que aquesta tarda no he publicat res, comença a angoixar-se i creu que m'ha passat alguna cosa estranya -normalment, els dissabtes i diumenges, escric uns dos o tres posts diaris- i comença a pensar per quin motiu no he publicat res.
21:02 h. Torna a entrar i ara ja està fins i tot nerviosa. Només ha passat mitja hora des de la darrera visita, però troba molt estranya la meva absència.
21:58 h. Nova visita. Ara ja els nervis se la mengen. Com pot tenir l'atreviment de no publicar res més!!! Tant com espero les noves aventures de la Montse Mar, de la Barragana, del Gusi!!!
23:04 h. Darrera visita d'ahir. No pot ser!!! No ha publicat res!!!. Segurament demà, a primera hora tornarà a visitar aquest bloc i veurà que parlo d'ella, de la seva impaciència -que jo aprecio atès que demostra un interès inusual pel meu bloc- dels seus nervis, d'ella...
Bé, ja que jo he tingut la delicadesa de parlar de tu, fer-me un comentari. Valoro molt la teva opinió, segur que pots aportar-me idees noves per a continuar aquestes històries que tant t'interessen. Fes-ho, encara que sigui un comentari anònim. Estic segur que el teu interès amaga unes ganes de col·laborar que no has satisfet fins ara. Vinga, llençat a la piscina i col·labora....

1 comentari:

  1. Hola Exor.
    No em diguis que tens una admiradora anònima. Això és una autèntica obsessió. Què els dones, dolcet? Bé, ja m'ho imagino... millor dit, ho sé.
    Ja ens trucarem. Avui estava derrotada -per culpa teva de l'Araña- i només he sortit a prendre una copa. Ara a dormir.
    Un petó. Avui somiaré en tu.

    ResponElimina