dilluns, 1 de març del 2010

COMENCEM BÉ!!!!

Tres quarts de quatre de la matinada, hòstia, hòstia, hòstia !!!! Comencem bé la setmana!!! Comença el calvari. Ahir al vespre, finalment, vaig sortir a fer una copa amb les puber-lolites i em van obsequiar amb els dos tangues. He arribat a casa a la una i m'he ficat al llit. Res, un quart d'hora i tornem-hi a ser... És el que hi ha! 
He continuat la meva lectura de La Muntanya Màgica i refet aquells dos relats que avui enviaré a concurs. Res d'important, un parell de microrelats sobre temes banals i intranscendents. El més important és que he entrat, una vegada més, en la roda dels concursos. Ja tinc un nou al·licient per perdre -o guanyar- el temps. D'aquí a una estona, semblaré l'au Fènix i renaixeré de les meves cendres. Tornaré a ser el de sempre, amb la mateixa energia de sempre, amb les mateixes ganes de fer coses. Fins a fotre el gran pet, continuaré sempre igual!
Durant un moment he fet un cop de cap damunt de la taula del despatx, però no he descansat. He continuat donant-li voltes a un assumpte que em té força... intrigat, la paraula és aquesta. De moment no us en donaré detalls.  Només us puc dir que quan em fan una pregunta amb molt d'èmfasi i insistència, començo a malpensar. Si aquesta pregunta prové d'una persona de la que tinc dubtes raonables i si, a més, no hauria de tenir cap motiu lògic per fer-me aquesta pregunta, encara malpenso més. Aquesta setmana faré una comprovació. Posarem una trampa al(s) tramper(s). Serà divertit, educatiu i servirà de puteig -i escarni- de la vil canalla. Serà un plaer indescriptible veure com queden en evidència i prenen consciència de la seva ignorància i imperícia en segons quins temes.
És el que té menysprear la intel·ligència del teu enemic. Voler jugar un joc en el que ell hi està més avesat i en el que, quan hi jugava, s'hi jugava bastant més del que ara hi ha en joc. Bé, continuarem jugant el joc, el Gran Joc. De tant en tant, és engrescador tornar a la feina dels vells temps i poder comprovar que no et rovelles. Serà un petit exercici, només una petita pràctica que alguns qualificarien "de primer curs".
Ja us aniré informant de com va tot plegat. Ara vaig a començar a espavilar-me. D'aquí unes poques hores començarà, una altra vegada, l'espectacle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada