dimecres, 31 de març del 2010

NITS EN BLANC

Una nit més -malgrat el consell de l'amiga Anna- continuo sense dormir. No em queda res més per fer que escriure i llegir -ja sembla que tingui dues ocupacions, una de dia i una de nit- tot allò que s'ha escrit durant la llarga història del món.
Ahir va ser un dia satisfactori i vaig poder fer allò que tant m'agrada: Ajudar a la gent. La jornada laboral va ser llarga -malgrat no haver dormit per segon dia consecutiu, avui és el tercer- i a les 6.30 h. ja estava al peu del canó. Vaig estar actiu fins a les 20.00 h. aproximadament. Cap problema! Quan vaig intentar tornar a casa, aquesta meravellosa empresa ferroviària anomenada Renfe va obsequiar-me amb un retard de 30 minuts. Entre una cosa i una altra, a casa a les 21.00 h. Sopar, complir unes obligacions que tenia -sí, jo també tinc obligacions- i mirar-me la feina d'avui (normalment ho faig cada dia. Sempre m'ha agradat saber què tenia previst el dia següent). Primer intent de dormida a les 23.35 h., segon intent a les 00.12 h.... però no, no hi ha manera. I així fins ara....
D'ahir vull destacar algunes coses:
1- Un estrany exercici de raciocini aliè, a primera (per a mi, tercera) hora del matí (que sempre s'agraeix)
2- Un bon esmorzar (d'aquells de ganivet i forquilla)
3- Una passejada d'uns 600 metres per a fer baixar l'esmorzar (i solucionar problemes)
4- Un dinar en bona companyia
5- Una sobretaula força rica i instructiva
6- Retorn a la feina i possibilitat de fer feliç a un amic (que és una de les coses més importants i plaents)
7- Finalitzar la jornada amb la satisfacció del deure acomplert.
Aquesta és la meva vida i no una altra. Aquests són els meus petits plaers i així és com gaudeixo de les coses senzilles. 
D'aquí a una estona, una altra vegada jornada maratoniana. Avui l'aventura es complica una mica més i els senyors d'Adif fan vaga (no sé per quin motiu i, francament, tampoc m'importa). S'han establert uns serveis mínims a Renfe i ja veurem com torno a casa. 
En tot cas, seguiré escrivint i continuaré explicant-vos les meves cuites. No sé si serà a la nit (espero que sí) o a la matinada. El cas, és retrobar-me amb aquest petit plaer que emplena aquells forats que ens fa la vida a l'ànima.

2 comentaris:

  1. Prova amb l'alcohol. El cos acaba cedint després de cinc o deu combinats, dormiràs com un liró. Això sí, la ressaca serà encara pitjor que la sensació de cansament de no haver pogut dormir.

    ResponElimina
  2. Gràcies pel consell #M#. Aquesta tècnica ja la faig servir per les migdiades i funciona molt bé.
    Quan has de treballar el dia següent, és una tècnica molt perillosa (et pots adormir o passar un matí terrible).
    Salutacions.

    ResponElimina