dilluns, 19 d’abril del 2010

SOLUCIÓ FINAL

Avui tampoc he dormit, però ha sigut una nit molt productiva. He trobat la solució final a dos temes que em preocupaven. D'una banda, he acabat de repassar el relat que he de lliurar abans de dimarts -de fet, ja l'he tramés per correu electrònic- i d'altra banda, he trobat una solució a l'escena del relat que estic escrivint -el que havia quedat aturat a la pàgina 31- i he aconseguit continuar endavant. En el post anterior us posava un fragment d'allà on m'havia quedat aturat. Bé, ja està, tot és qüestió de donar-hi voltes i fer proves. Al final, sempre me'n surto. 
Tinc unes ganes de dormir brutals, però sé que fins a la tarda -amb sort- no podré dormir. Aquest matí serà molt intens i amb moltes activitats seguides. Encara m'estic pensant si anar a un lloc o no anar-hi. Ja ho decidiré sobre la marxa, segons com vagi el matí.
Ho deixo, vaig a prendre'm mil cafès abans d'anar a treballar. Segur que si algun dia em fan una analítica em trobaran les venes plenes de cafè. Tant li fa. Qui vol viure eternament?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada