dissabte, 20 de juny del 2009

JA ESTÀ, JA EL TINC ACABAT!!!!!!!!

Són prop de les 11 del matí i ja està, ja l'he acabat. "La Barragana del Director" està acabat. Tota la nit sense dormir ha valgut la pena. Bé, si, si que he dormit, des de les 12 fins a tres quarts de 2, que ha començat el festival que, darrerament, m'acompanya cada dia. La veu d'ultratomba ha tornat un dia més i van..... ja no ho sé.
Com es costum en mi, he sortit al jardí i sota la prunera, amb el meu fidel amic Lord vigilant, he perpetrat el darrer acte d'una història que jo ja tenia ganes d'acabar. Són 318 pàgines de traïcions, mentides, sexe dur, banyes, enveges, gelosia, i totes les perversions humanes en una empresa, Companys i Companys S.L., que espero publicar aviat. Aquesta és la versió definitiva, ja no ho modifico més. Ara em concentraré en la segona part, "Revenja", que ja estic preparant.
A les 4 de la matinada he tingut un moment de debilitat i em pensava que no tindria forces d'acabar-lo, però he tret forces de flaquesa i un sentiment que m'acompanya des de fa un temps m'ha fet acabar-lo, m'ha donat un motiu per aguantar i finalitzar-lo. També hi ha hagut un moment, a les 5 i escaig de la matinada en el que em pensava que em quedaria enrampat (estic segur que algú podrà pensar "quina llàstima!!!!!"). Ha començat a ploure una mica i el portàtil he pensat que podia perillar. Finalment, només han estat quatre gotes de les que m'ha protegit la prunera.
Cap a les 8 del matí he tingut un altre moment de debilitat, m'ha entrat gana, i he parat un moment per anar a comprar uns xurros i m'he fet una mica de xocolata desfeta. Ja quedava poc i m'ho podia permetre. Desprès de recuperar forces, he fet l'empenta final i ara ja el tinc, ja s'ha acabat.
Bé, nois i noies, ara aniré a dormir fins el migdia i desprès dinaré. No vull fer-me pesat, però no volia deixar escapar l'ocasió d'agrair-vos totes les idees que m'heu donat amb els vostres comentaris, totes les aportacions que heu fet en aquest projecte que va començar fa uns mesos. Gràcies, moltes gràcies.

2 comentaris:

  1. Hòstia!!!! Què m'he perdut? Dos dies fora i resulta que arribes al cim. Moltes felicitats pel llibre.
    Ja saps que et continuaré donant idees i propostes pel teu nou llibre.
    Si, en tinc moltes més de fotos. T'han agradat,eh? Ja et vaig dir que eren molt bones. Amb la propera fliparàs molt. És de fa temps, però et desvetllarà una incògnita que em vas plantejar fa uns dies.
    Una abraçada company.

    ResponElimina
  2. Enhorabona, amic. Ja em passaràs una còpia de l'esborrany. Ha de ser molt divertit. Coneixen-te com et conec, segur que t'has passat set pobles.
    Ara comença la part divertida, veure les reaccions a la primera part i, en funció d'això, anar escrivint la segona part.
    Ja tinc allò que em vas demanar. El dijous vaig anar a La Casa i vaig veure uns amics comuns. Em van dir que ells també t'havien proporcionat alguna idea de com enfocar-ho tot plegat.
    Per aquesta segona part, tens la meva col·laboració.
    Salutacions.

    ResponElimina