dimarts, 23 de juny del 2009

REINICI DE "REVENJA"

Torna a ser de matinada i, una altra vegada, no em deixen dormir. Bé, aprofitarem el temps i us faré cinc cèntims de quines són les meves intencions sobre el projecte "Revenja". Primer de tot,vull dir-vos que m'encoratgen molt les mostres de suport que doneu a aquest nou projecte.
"La Barragana del Director" ja està finalitzat i ara toca refer la segona part, que he anat escrivint, en part, simultàniament. D'una banda, ja tinc alguns escrits i d'altra, crec que he de parar-me un moment, recapitular, replantejar tot el material que tinc i estudiar per on anirà el desenvolupament de la trama argumental d'aquest segon projecte.
En Pol, el personatge principal, ha de començar a moure's ara que els seus enemics es creien que el tenien contra les cordes. Hi haurà sorpreses, moltes sorpreses. Gent que semblava afí a en Pol canviarà de bàndol... però el que no saben és que en Pol ho sabia de feia temps i, en silenci, ja ha preparat la seva revenja sobre aquests altres personatges.
Veureu que "desapareix" el bloc "Companys & Companys SL.", que com ja sabeu és el nom de l'empresa on treballa en Pol i la resta de personatges d'aquests relats. Tingueu en compte que tots els articles d'aquest bloc també estan al "Diari de l'Exorcista" i potser serà més àgil treballar amb un sol bloc.
De moment, el més important és reorganitzar el que s'ha escrit i comentat sobre "Revenja" i, en base a això i a les noves propostes que em feu arribar, ho començaré de nou seguint el mateix procediment que vaig fer servir en "La Barragana del Director". En referència als comentaris d'aquesta nit passada, vull dir-vos que us agraeixo molt la vostra disponibilitat i que les vostres propostes per perpetrar "Revenja" seran benvingudes. Jo també us faré arribar les meves propostes i, entre tots, mirarem quina és la "Revenja" definitiva.
Ja us aniré passant post per tal que hi digueu la vostra.

Salutacions a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada