diumenge, 16 de maig del 2010

CONVERSES NOCTURNES

A vegades, sense planejar-ho tenim converses molt interessants. Avui n'he tingut una d'aquestes converses. Potser han quedat moltes coses per dir, però allò que és fonamental ja està dit. Posts costumistes,del sol i de la lluna.... Sí, potser si que té raó. Potser els meus posts s'han tornat massa viscerals i han abandonat l'esperit del principi. Em pensaré seriosament retornar als orígens.
D'altra banda, aquesta conversa -moltes gràcies- també m'ha servit de molt, anímicament parlant. Feia temps que no tenia una conversa amb una persona desconeguda que em resultés tan gratificant. A vegades, els desconeguts treuen el millor de nosaltres mateixos. Potser el fet de la desconeixença, de l'anonimat, ens permet obrir-nos com no ho faríem mai amb cap conegut.
Demà serà un altre dia, una altra passejada a primera hora del matí em tornarà a donar frescor. Aquest darrers dies ha plogut molt i les muntanyes regalimen aigua per tots els seus porus. El seu verd és incomparable amb res conegut i la calma i solitud de bon matí és ideal per pensar en tot allò que em té absort.
Demà, més. Ara he de dormir -per fi- per estar fresc per continuar gaudint d'aquests dies d'èxtasi. Després ja hi hauran altres dies, però -i aquesta és la grandesa de la vida- mai seran com demà..

2 comentaris:

  1. mmm no crec que es pugui mantenir l'esperit del "principi" eternament.... com humans que evolucionem, evolucionen els nostres principis. No?

    ResponElimina
  2. Hola Anònim,
    Crec que els nostres principis s'adapten però, si són sòlids, mantenen l'essència i els pilar fonamentals del principi.
    Una abraçada

    ResponElimina