dimarts, 11 de maig del 2010

UNA ALTRA MATINADA

Torno a escriure de matinada, meravellosa hora en la que desenvolupava la meva activitat en altres temps. Avui, estar despert a aquestes hores, no és tan meravellós. Sé que ella també està desperta o que fa poca estona que ha agafat el son. Potser avui ha tingut més sort que jo hi ha pogut aconseguir dormir a una hora raonable. 
Aquesta nit no he escrit gaire. No he tingut la continuïtat per poder-ho fer i la producció ha estat minsa. M'he auto-vedat alguns temes. No penso continuar en aquesta dinàmica i vull gaudir de les hores, dels dies, de les setmanes, dels mesos o dels anys que em quedin sense fer-me mala sang. Avui he començat un nou relat -irònic i sarcàstic, una mica burleta- sobre les febleses humanes -de les que jo en tinc moltes, tot sigui dit- i de com ens fan fer paperots que esdevenen ridículs i grotescs.
Penso en la nit del divendres passat i de com vaig desplegar -una vegada més- tot el meu ventall de petites tretes "para continuar en la brecha", com deia El último de la fila. Ja em puc morir, ja no em veig capaç de veure cap dona més atractiva i sensual -menteixo, sempre en queda alguna més- que la que va compartir llit, suors i gemecs amb mi el passat divendres. Sóc incorregible, ho sé, però tampoc vull corregir-me. Només vull acabar la meva existència gaudint tant com pugui -sense fer mal a ningú, per suposat- i podent dir en el darrer moment que tot plegat ha valgut la pena. 
Voldria compartir aquest desig de gaudir de la vida amb una persona determinada, però crec que no és bona idea fer-li evident (no, no es tracta del vol planejant del boltó sobre la zebra ferida). Potser hauré de continuar molt de temps amb aquesta vida de cràpula impenitent que he triat (o a la que m'han abocat els anys). 
Escolto una de les meves cançons preferides: Lady in red, del Chris de Burgh. L'escolto una i una altra vegada, mentre recordo temps més joves, més impulsius, més bojos, menys cerebrals. Temps en els que era capaç de llançar-me a la piscina sense mirar si hi havia aigua, de desaparèixer una setmana amb una dona, només pel fet de viure una setmana amb ella, sense importar-me res més. Temps en els que era capaç de lliurar-me completament a una dona sense plantejar-me res més. Temps en els que va néixer l'Exorcista i en Sandro, diferents noms ficticis d'una mateixa persona.
Tots creixem i ara, malgrat conservo aquesta capacitat de lliurar-me completament a tot allò que faig, sóc gat escaldat -em sap greu dir-ho- i em costa més deixar-ho tot (quan dic tot, vull dir absolutament tot) per algú. Dies com el divendres passat em fan reconciliar-me amb mi mateix i amb l'esperit del passat. Queda malament dir-ho, però potser és una manera de demostrar-me que encara conservo una mica d'allò que vaig ser...

11 comentaris:

  1. Tot això està molt bé, però per què no resppons les preguntes que t'he fet?

    Se suposa que tu saps respondre cada pregunta per xorres que et semblin!

    Ja ho sé que en el món hi ha problemes més importants que els meus dubtes, però coi tampoc demano cada dia consell (si t'hi has fixat acostumo a aconsellar-me tota sola!).

    I ara que he de viure un moment especial en la meva vida, no sé què fer...

    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!


    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina
  2. Es tracta d'un home experimentat.
    És un vividor i crec que més que tu
    perquè amb 15 anys ell ja havia "corregut molt de món" (com se sol dir).

    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina
  3. De moment li estic donant llargues,
    però no sé pas si vull seguir amb les llargues o afrontar-m'hi d'una vegada encara que em mori de vergonya.

    Sé què pot passar i si passa el que m'imagino serà per siguir el què vam deixar a mitges però ara des de la maduresa.


    Perquè ho entenguis vé a ser una mica com el teu rotllo del divendres però en augment i sense frens.

    NO HI HAURÂ FRENS! (això una dona ho sap).

    M'explico?

    Buffff...
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!
    Bona nit...

    ResponElimina
  4. Benvolgut/da Anònim(a)
    Et diré què esperaria jo d'una trobada com aquesta. Esperaria naturalitat, espontaneitat, que fossis com ets. En aquests assumptes, les coses poc planificades són les que millor surten.
    Jo crec que l'has de rebre amb un petó, sentant les bases de com vols que vagi tot plegat.
    De nit? Sí, jo crec que millor al capvespre. No cal anar a cap local. Un passejada, breu, és suficient per explorar el terreny i passar a "l'acció". Si és un home experimentat, sabrà què vols i com ho vols. Hi ha detalls que no menteixen i que fan evidents els nostres desitjos.
    En tot cas, per sobre de tot, sigues natural, com ets realment. No vulguis interpretar un paper que el faria desconfiar.
    Que tinguis molta sort!!!! No saps com envejo aquest home!!!!
    Un petó molt fort!!!

    PS: Sento no haver-te contestat abans, quan he acabat el post m'he desconnectat i se m'ha girat feina.

    ResponElimina
  5. Enamorat?
    La persona amb la que vas estar divendres (i de la qual et va quedar tant bon record) es la mateixa a la que et refereixes en aquest paragraf: "Voldria compartir aquest desig de gaudir de la vida amb una persona determinada, però crec que no és bona idea fer-li evident".
    Pel que descrius, veig que no has parat de seduïr i d'estar amb dones eh?.
    Estàs fet un Casanova.
    Un altruïsta del sexe?, o de l'amor?
    Bona nit,
    Anna,

    ResponElimina
  6. Enamorat? Sí, de la vida, d'aquells moments inoblidables.
    No, són persones diferents. De fet, són com el dia i la nit, com el blanc i el negre. El pitjor és que m'encanten les dues.
    Altruista? Sí, no tinc cap problema en donar-me tot. De l'amor o del sexe? D'ambdós, segons el moment.
    Bona nit Anna.
    Un petó molt fort (però tendre, tendre, tendre)

    ResponElimina
  7. "Jo crec que l'has de rebre amb un petó,
    sentant les bases de com vols que vagi tot plegat."
    (L'Exorcista)

    El petó és la clau, doncs?
    Però hi ha més de tres classes de petons...
    I segons el petó que esculli de fer-li, ens
    podem inquietar... I, si això últim passa, saber
    triar el lloc és important.
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!


    "De nit? Sí, jo crec que millor al capvespre.
    No cal anar a cap local. Un passejada, breu,
    és suficient per explorar el terreny i passar a "l'acció"."
    (L'Exorcista)

    Però el petó és l'inici de l'acció, no trobes?
    Al Passeig de Gràcia de Barcelona hi ha un
    edifici alt, el conserge em coneix i sempre
    li puc demanar la clau per pujar al terrat...
    Però ell (el conserge) plega per anar a sopar a casa i
    per aquesta raó no podem quedar massa tard, ni tampoc pot
    ser en cap de setmana perquè aquest senyor no hi és. I jo només tinc divendres
    per la tarda festa. Bé, miraré d'encaminar-ho tot en divendres per la tarda.
    Bona idea!
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!


    "Si és un home experimentat, sabrà què vols i com ho vols.
    Hi ha detalls que no menteixen i que fan evidents els nostres desitjos."
    (L'Exorcista)


    Jo ja li faré saber com ho vull i què vull!
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    En tot cas, per sobre de tot, sigues natural, com ets realment.
    No vulguis interpretar un paper que el faria desconfiar."
    (L'Exorcista)

    I si quan em veu s'esvera i apreta a córrer? Fa més 30 anys que no ens veiem.
    Jo he perdut cos, continuo tenint de tot però menys...,
    i pel què he vist ell també està més prim i té menys cabell.
    Ostres, i jo no sóc la mateixa persona d'abans...
    Podríem dir que ell, ara, és més adult però socialment
    un tipus atractiu i jo ja no semblo l'angelet d'abans (per dir-ho d'alguna manera...)
    Ara sóc més tipus escarabat amb gargots, vull dir Winona Raider a Beetlejuice
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!



    "Que tinguis molta sort!!!!"
    (L'Exorcista)

    Gràcies!!!! Tu m'ets com la millor amiga que no he tingut mai.
    Les teves respostes m'omplen de confiança...
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    "No saps com envejo aquest home!!!!
    Un petó molt fort!!!"
    (L'Exorcista)

    Potser l'enveges perquè ni t'imagines com sóc!
    Gràcies de nou!!!!
    I un petó al front!!!!
    Que dormis...
    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina
  8. La meva manera de ser és tipus Winona "Dark"; em diverteix observar com la gent s'ho passa bé, però no acostumo a participar del "ball".

    Creus que li agradaré?
    O més aviat li faré por?

    http://www.youtube.com/watch?v=F8OYvdPi7nI&NR=1

    Bé, tant se val, ja està decidit
    i divendres serà la tarda...
    I si s'esvera no passarà res perquè ja estic acostumada...

    Bona nit...

    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina
  9. Hola Anònim(a)
    Si no es llença a la piscina, és que no valia la pena que ho fes.
    La gent canvia amb els anys i si ell no és conscient d'això, val més que plegui.
    Estic segur que l'impressionaràs (en el bon sentit, no pensis malament). Ets una exagerada!!!! No crec que siguis com dius. Segur que no (malgrat a tu t'ho sembli)!!!
    Ànims, queda el divendres i demostra-li el que vals i el que saps fer!!!!
    Un petó molt fort!!!!

    ResponElimina
  10. Hem quedat aquesta tarda!

    I, passi el què passi, sempre ens quedarà Barcelona vista des d'una alçada considerable...

    Gràcies!

    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina
  11. Hola Anònim(a)
    Que us ho passeu força bé!!!
    Un petó molt fort

    ResponElimina