dissabte, 25 d’octubre del 2008

A VEGADES ÉS DIFÍCL

A vegades és difícil no pensar en tu. Tot sovint penso que ens hauríem de veure més. Sé que ho vols i jo no he pogut donar-t'ho darrerament. No per manca de ganes, t'ho puc assegurar. No cal que et digui per quins motius no ha pogut ser. Ja els saps.
No em tinguis en compte aquests mals moments. No els he provocat jo. M'hi he vist immers sense demanar-ho. M'ha tocat la loteria sense posar-hi.
La vida, a vegades, ens posa a prova i, davant de l'adversitat, hem de fer el cor fort i tirar endavant. Això intento fer. Em costa molt..... no ets pots imaginar quant, però ho intento.
Només espero que sàpigues entendre, com ho faig jo amb les teves raons, per quin motiu les coses són com són. Ara tinc uns problemes (de fet, un que en provoca d'altres) que he de solucionar.
Només et puc dir allò que ja saps.... que t'e (en aquell codi que vàrem inventar l'altre dia).
Només això...... Avui (malalt i abatut) no puc dir res més.

1 comentari:

  1. HOLA AMOR , A VEGADES ES IMPOSIBLE, LA VIDA ENS HO POSAT COMPLICAT PER QUE ALLO TAN PRECIOS QUE VAM ACONSEGUIR TU I JO ,,, ES PERDI PEL CAMI.
    A DIA D'AVUI ENCARA COM SONA EL TELEFON ESPERO QUE SIGUIS TU , PERO HE ACEPTAT QUE AIXO NO PASARA I M'ENTRISTEIX PERO ASUMEIXO QUE EM VAS FER LA DONA MES FELIÇ DEL MON I MES DESITJADA QUAN LA VIDA ENS VA PERMETRE GAUDIR L'UN DEL ALTRE.
    ESPERO DE TOT COR QUE POGUIS SOLUCIONAR LA TEVA SITUACIO PERSONAL I QUE SIGUIS FELIÇ ... MOLT FELIÇ

    UN PETO MOLT MOLT APASIONAT

    ResponElimina