dissabte, 11 de maig del 2013

MOURE FITXA.

Llegeixo El mar dels traïdors, del Jordi Tomàs, mentre preparo la següent jugada d'aquesta partida d'escacs que jugo, a distància, des de fa unes setmanes. Tinc un punt de curiositat per saber què passarà amb el meu adversari si perd. Jo, hi jugo per simple esport i amb l´únic ànim de la satisfacció de la victòria, sense jugar-m'hi res. 
Ara em toca moure fitxa a mi i tinc seriosos dubtes sobre si fer una jugada grandiloqüent i a tomba oberta -amb un benefici parcial però immediat- o bé preparar el terreny, mitjançant jugades considerades aparentment intranscendents, per una victòria definitiva. Potser em decantaré per aquesta segona opció. 
Desitjo descansar uns dies i agafar-me una setmana sabàtica. Crec que ara es el moment de fer un parèntesi per després reprendre el ritme amb un altre caire. No, ara ja no hi ha lloc per l'estrès a la meva vida. He aconseguit reduir l'ànsia i només em queda fer un petit trencament. Posar un marge, un abans i un després. 
Queden poques hores del dissabte i no m'imagino una altra cosa que acabar-lo relaxadament. La propera setmana serà d'una comicitat extrema i vull poder-ne gaudir des de la serenor que proporciona la distància -voluntària o obligada- de les coses. Sembla mentida: quants anys perduts preocupant-me de coses que m'haurien d'haver estat indiferents! Quanta energia perduda per res!!!!

1 comentari:

  1. "Jo, hi jugo per simple esport i amb l´únic ànim de la satisfacció de la victòria, sense jugar-m'hi res."(L'EXORCISTA)



    Hola mini-poni!


    Això vol dir que tu ets teu?

    I que depens de tu mateix?

    I que tens domini sobre tu?

    I que has aconseguit estar en pau amb tu mateix?


    "Sembla mentida: quants anys perduts preocupant-me de coses que m'haurien d'haver estat indiferents! Quanta energia perduda per res!!!!(L'EXORCISTA)

    Caram en quin mar de contradiccions vius! I la suposada partida d'escacs no és també "quanta energia perduda per res"?


    Per altra banda, si necessites explicar-ho no vol dir això que t'hi jugues molt (que t'hi jugues la felicitat)?


    Onze de setembre.
    INDEPENDÈNCIA!

    ResponElimina