dijous, 24 de gener del 2013

COLOMS, COLOMINS I TÓRTORES

Aquest matí, tractava un tema de coloms i he recordat -per sort, la meva ment s'ocupa de temes intel·ligents i interessants- uns apunts que vaig fer per un relat sobre dues tórtores. El més significatiu d'aquests apunts i del relat era la diferència de costums i hàbitats dels coloms, dels colomins i de les tórtores. No, no m'he tornat boig ni he m'he fumat res estrany! Sembla mentida com, animals tan semblants, poden tenir comportaments tan dispars. A mi m'interessava l'insondable món en parella de les tórtores, exemple sempitern del que significa la fidelitat, etc. etc. Finalment, sembla ser que hi ha molta aparença i que el tòpic és això: un tòpic i res més. Un altre dia parlaré sobre el cant del gall fer mascle.
Canviant de tema (de bajanada), aquest cap de setmana -llarg artificialment- toca fugida a l'oasi i esquiada. Tampoc és que sigui un habitual de les pistes, però un cop a l'any faig unes quantes hores d'esquí i em recupero, immediatament, tot prenent alguna beguda esperitosa i calenta a la terrassa del bar de l'estació d'esquí. Ja toca... Ja toca! Començava a sentir la necessitat de compartir unes hores amb antics companys -aquesta vegada també vindran la Niki i el Lupus- i començar a preparar el rebot (per enèsima vegada) del coitus interruptus en el qual s'ha convertit el que hauria de ser un acte formal. Tot plegat -siguem sincers- me la sua moltíssim. És la conseqüència de mirar al voltant i veure que no hi ha un pam de net. Suposo que aquests dies de plaer i descans -sobretot mental- em proporcionaran la serenor suficient per continuar sentint vergonya aliena amb la suficient flegma i dignitat (Senyor, no em permetis caure tan baix i deixa'm morir amb la cara alta).
Ho deixo, vaig a menjar alguna cosa i a veure què ha passat al món... malgrat m'importa ben poc!

2 comentaris:

  1. pensar en coloms, dels colomins i de les tórtores es lo habitual en el teu cervell? Es pot dir que tens el cap ple de pardals :P Acudit dolent ho se...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pons.
      Dolent... Potser, ben bé no. Jo diria que és una mica forçat.
      Una abraçada!

      Elimina