divendres, 14 d’agost del 2009

CONTRADICCIONS I ENYORS

Fa un moment, com cada setmana, carregava de tinta la ploma -una Montblanc- que sempre m'acompanya. Ella i la meva llibreta -una Moleskine- negra són uns complements indispensables per a la meva vida diària. També he carregat el Zippo.
Mentre feia tot aquest ritual setmanal pensava en com en sóc de contradictori i metòdic. D'una banda, els que em coneixen ho saben, sóc la persona més ordenada, metòdica, recta i, sobretot, pràctica que us pugueu tirar a la cara. Per contra, per posar en pràctica aquest esperit pràctic que m'impulsa i em domina, seria més lògic utilitzar un bolígraf -o una ploma de cartutxos-, un ordinador -cosa que ja faig quan ho he escrit a mà-, i un encenedor de gas -usar i tirar-. No, en segons quins aspectes no ho sóc o no vull ser-ho. El ritual em domina i, malgrat sigui una pèrdua de temps -imagineu quantes hores cada any- jo continuo fent allò que sempre he fet, sense plantejar-me el canvi o la simple variació. Potser ho faig per fetitxisme? Potser per un esperit de fidelitat a aquelles coses que em donen un bon resultat en el dia a dia? No ho sé. Seré carn de psiquiatra? Crec que no, que aquestes manies formen part d'un acte definitori de la personalitat sense perill de degenerar en conductes perilloses.
Avui escric aquest post molt d'hora pel que és habitual en mi. La visitant -fidel i constant- de la una de la matinada avui podria connectar-se abans i ja tindria el post preparat per a llegir-lo. Per fer-ho més entranyable i proper, li diré que ara estic escoltant Chambao. Bé, estic molt content de que es connecti amb aquesta assiduïtat -penseu que hi ha vegades que repeteix diverses vegades durant el dia-. El motiu de avançar la publicació del post és la trobada amb la Nikita i l'Araña -dues amigues, una d'elles de fa molts anys i l'altra una mica més recent- d'aquesta nit. Enyoro molt quan jo portava la vida que porten elles. Els viatges pel món, les anades i vingudes a llocs i des de llocs increïbles i la sensació d'estar en una constant tensió. En aquella època la sang em bullia i necessitava descarregar adrenalina. La vida em semblava una cosa temporal, etèria i sense amo -encara m'ho sembla i darrerament encara més- que no podia ser salvaguardada indefinidament, que no calia protegir atès que és improtegible. La vida humana es pot protegir -fins a cert punt- de les amenaces externes, però de les amenaces internes no. Això és un fet irrefutable. Potser la clau del meu èxit en la meva anterior professió va ser la meva conscienciació de que no es pot evitar la mort. Potser va ser això...
Bé, com us deia, avui toca festival amb dues dones espectaculars -la Nikita i l'Araña- i em rescabalaré de les incongruències, de les baixades de pantalons -alienes, però que m'afecten-, de tot allò que abomino però que aguanto d'una forma estoica i pròpia d'un mestre zen i de totes les circumstàncies que darrerament rodegen i condicionen la meva vida -només temes familiars, els altres temes m'importen ben poc... o millor dit, gens-. De fet els altres temes, totalment secundaris i surrealistes, no em suposen cap tipus de rèmora o malviure. Ara ja només suposen motiu de comentari graciós, irònic i sarcàstic amb els amics i amb aquelles persones que han vist que el pas del temps posa a cadascú en el seu lloc.
Bé amics, demà ja us explicaré com ha anat el menage à trois...

5 comentaris:

  1. Amic Exorcista,

    Et segueixo des de fa molt temps i de vegades he fet alguna aportació (en calent, esbojarrada, ho sé), però darrerament em desconcertes. Els teus comentaris no segueixen la línia argumental del principi, amb una història punyent, bruta i plena de ressentiment i malícia d'uns personatges molt ben elaborats però, com la vida mateixa, insubstancials i buits interiorment, que utilitzen el poder i la influència de forma barruera o les arts malignes de les dones per engatussar als subnormals homes que esperen sexe a canvi de favors conduents a la destrucció d'altres éssers humans.
    Ara, en canvi, passes d'un tema a un altre sense connexió; no et segueixo amb coherència, perdona.
    Un exemple: passes d'una bona història de futura revenja (que resta inconclosa)a un to intimista interessant que acaba amb la promesa d'un festival sexual (no ho entenc).
    T'encoratjo a continuar "Crimen y castigo" versió catalana, que tantes alegries i angoixes ens feia passar.

    Una abraçada d'un incondicional teu

    ResponElimina
  2. Me cago en Carrillo...y en su puta madre...y en la de sus secuaces en el tripartito separatista.

    Hasta cuándo, Exorcista, hasta cuándo, tendremos de aguantar esta afrenta a los valores católicos y humanistas? hasta cuándo podremos soportar el insulto permanente de los seguidores del frente popular?

    Hasta cuándo aguantar sociatas de mierda, maricones enfundados en su puto arco iris engalanando nuestras instituciones sagradas? Hasta cuándo tendremos que aguantar que las mujeres nos manden? A la cocina con ellas...!!!
    Me cago en su puta madre.
    Exorcista, creo que eres débil hasta extremos insospechables con las mujeres; fuerte y racial, expeditivo y frío en cualquier otra circunstancia, pero tu talón de aquiles se encuentra aquí, con el sexo débil.

    Continua escribiendo con tu acerada pluma, se inmisericorde con los chupópteros de tres al cuarto que van en tren a trabajar y destruye a las colipoterras que te quieren hundir.

    Ánimo compañero

    ResponElimina
  3. Hola Exor.
    Te estan dando caña, amigo. Bueno, seguramente este último artículo habrá sido un momento de relax previo a la guerra que te espera ésta noche. Conociendo a estas dos, Nikita y Araña, sé que acabarás muy maltrecho.
    Estoy de acuerdo con Huevo Duro con el tema de que preferimos tu otra línea editorial. Supongo, por la etiqueta que has puesto en éste último artículo que sólo eran reflexiones personales pre-orgía.
    Bueno, veo que tienes otro comentario que tampoco tiene desperdicio. En mucho coincido con él. Acabo de ver un anuncio en Intereconomía TV que dice lo siguiente:
    "3o de junio, dia del orgullo gay. Los otros 364 días del año,orgullo de la gente normal y corriente"
    Pués eso, yo no voy por la vida diciendo lo orgulloso que estoy de ser heterosexual.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  4. Què passa Exor?
    Ja veig que quan parles de coses reals no li agrada a la gent. Has de continuar amb la teva història de la Montse Mar, la Barragana, el Palma i tots aquests personatges. Podries barrejar aquella història amb la d'aquest dos darrers dies (ho podries readaptar i fer un mix)Tu compta amb que la teva gent t'ajudarem a configurar els personatges i, si cal, més i tot.
    Hòstia, un de la FEJ!!!. No li falta raó, no... jejejeje.
    Saps qui he vist avui? No t'ho creuràs... Saps aquella noia que fa temps que tu coneixes i que em vas dir que fa temps que no us veieu? Doncs aquella. S'ha aprimat molt, per cert.
    Bé, ja parlarem. Només et vull dir que, desprès d'aquest parèntesi d'avui, continuïs amb el teu relat.
    Una idea: fes que la Montse Mar i la Barragana tinguin un rotllo lèsbic. O que el Palma també tingui un embolic amb la Montse Mar. O que la Coloma Ros -em penso que es deia així- faci un trio amb la Barragana i la Montse Mar... no sé, hi has d'afegir més picantor a tot això.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Querido amigo,
    una vez más dejo un comentario. Continua con la historia de siempre, nos gusta más.
    Aprovecho la ocasión para saludar i expresarle mi más distinguida consideración a Comunistasdemierda.
    Creo que ya es hora que alguien haga algo con esta situación de dejadez y degeneración moral que atenaza nuestra Patria, producto del contubernio rojo, marxista, mariconil y tortillero.
    Lo siento, es lo que pienso, dicho sea con todo el respeto que ellos no demuestran tener.
    Un saludo compañero.

    ResponElimina