dissabte, 29 d’agost del 2009

VISITANT 666.

Ahir a les 23:46:34 h. es va produir un fet que, més per un exorcista, és excepcional i irrepetible. El visitant número 666 -el número de la bèstia- va fer la seva aparició al bloc. Cal dir que coincideix amb la circumstància que conec aquesta persona i, fins i tot fa uns dies, li vaig dedicar el post "Agraïment al visitant obstinat". Casualitats? No, jo no crec en les casualitats. Quines són les figures condemnades a mantenir una relació eterna? Sens dubte, el diable i l'exorcista. Una lluita d'amor-odi és la base que inspira la seva relació. Ara podria fer esment a un "recitador" -molt imprecís i "torticero"- de refranys  o dites i dir allò de que "de l'estima a l'odi hi ha ben poc", però no és el cas.
Amb aquesta persona -una dona- m'hi uneix una relació singular i única. Ja em perdonareu que no us faci esment del seu nom, no crec que sigui convenient i tampoc li faria cap gràcia. En tot cas, sí que reitero el meu agraïment per les seves visites, malgrat no deixa mai cap comentari. Crec que s'hauria d'animar a fer comentaris i llavors ja completaria el cercle virtuós. 
Sóc conscient que el comptador de visites és una mica imprecís i que, anteriorment a la seva instal·lació, ja havia rebut diverses visites. El que és força curiós és la concordança entre el número de visita, el seu significat cabalístic i el nom del meu pseudònim. Tot força diabòlic, si em permeteu...
Bé, ho havia de dir i ja ho he dit. Aquesta és una circumstància que ja no es tornarà a produir i, per tant, mereixia l'atenció que li he dedicat. 
Només un petit consell quan torneu o -uns pocs- marxeu de vacances: aneu amb compte a la carretera. No vull veure com disminueix el número de visitants al bloc i, a més, això seria donar satisfacció al meu oponent -i alhora amic- d'exorcismes. Cuideu-vos, us vull retrobar a tots...

2 comentaris:

  1. Vaja, així arribo tard per ser l'anticrist. Hauré d'esperar un milió d'anys més.

    ResponElimina
  2. La vida és així..., però sempre et queda el recurs de continuar parint aquest fenomenals post que tant m'agraden.
    Una salutació.

    ResponElimina