diumenge, 8 de maig del 2011

GOOD NEWS

Alguns -comptats i escassos- dies em penedeixo d'haver dormit tantes hores i haver-me "perdut" algun moment de felicitat. Avui és un d'aquests dies. Una companya de la blogosfera "reobre" o "reinventa" el seu bloc per major delit d'aquells que ens havíem quedat una mica orfes des de que va decidir clausurar el bloc des del que teníem noticies de les seves anades i vingudes per aquest món. Felicitats guapetona!!!!!
A hores d'ara hauria d'estar escrivint un parell de relats que tinc compromesos per lliurar demà. No, en aquesta vida sempre hi ha prioritats i coses que et venen més o menys de gust. Ara, he pensat que era prioritari parlar d'aquest ressorgiment bloguer.
D'altra banda, avui és un dia d'aquells que consagraré a coses considerades fútils per la majoria de la humanitat, però que jo considero summament importants per mi. Necessito fer-ho, necessito carregar les piles per tornar a afrontar una setmana -aquesta més curta- que pot ser, una vegada més, "gloriosa". Ara ja tothom ha quedat "retratat" i ha quedat al descobert una nova habilitat d'aquest personatge que, provisionalment, anomeno "Lo Baves" (en record a com l'anomenava un amic): ara ja és capaç de bavejar a distància. 
Com ja insinuava fa un moment, aquesta propera setmana faré un nou retrobament amb la Heidi i les cabretes (passaré un quants dies a la muntanya) i rebré el seu inestimable i franc consell. Aquest dies de desconnexió sempre són agraïts i afavoreixen la meva capacitat de mostrar-me impassible -no sempre ho aconsegueixo- davant les rucades que la vida m'obliga a testimoniar.
De moment ho deixo. Ja he fet pública la meva alegria pel retorn d'una persona que segueixo des de fa temps i amb la que coincideixo en moltes reflexions. Avui ja pot fer-se de nit, ja he tingut la meva quota -amb excés- de felicitat i no voldria acostumar-m'hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada