dimarts, 10 de maig del 2011

IMPUNTUALS

Una de les coses que em treu més de polleguera és la impuntualitat. No suporto haver d'esperar a ningú. En contrapartida, mai -si no és un cas de força major extrema- faig esperar a ningú. 
Aquesta dansa de la pèrdua de temps que semblen ballar alguns pel plaer de fer-ho, només ens dóna una petita mostra de quan irresponsables són en la resta de coses. El pitjor del cas és que ens obliguen als altres a perdre el temps al mateix ritme que ells. Deu ser aquesta concepció bonista de la solidaritat mal entesa. La meva frase, davant d'aquest casos sempre serà: "Si vols perdre el temps, fes-ho. Però fes-ho sol!!!" Avui he perdut una hora al dentista. Per quin estrany motiu m'ha atès a dos quarts de sis, si jo tenia hora a dos quarts de cinc? El més trist és que, a més a més, sembla que et facin un favor atenen-te. Impressionant!!! Potser es pensa que no tinc res més a fer? Potser es creu més allà del bé i del mal i s'ha erigit en totpoderós semi-Déu, capaç de manipular i intervenir el meu destí???? Malgrat tot, és amic meu des de fa anys (amistats que fan fàstic).
Més tard havia quedat amb el meu representant legal per tractar sobre l'inici d'un tema bavós-laboral (acció i omissió). Per quin motiu he d'arribar tard a una reunió com a conseqüència del retard del dentista? Per quina raó he de quedar jo com un impuntual? No ho entenc, francament!!!
Per sort, sempre compto amb un marge d'error i de retard. Ja sóc gat vell i escarmentat i no em refio gens ni mica de les "hores convingudes". Per aquest motiu sempre espaio més el temps de transició entre una cita i una altra. Penós, una pèrdua de temps i un "segrest" del meu temps!!!
Un altre dia us parlaré de les "coses urgents", concepte sota el que s'amaga la manca de previsió, el incompliment d'obligacions i l'anormalitat supina d'algunes "ments privilegiades".
Per avui, res més.

3 comentaris:

  1. Uiiiiiiiii! fins i 10 no és tard home!!!! (la puntualitat tampoc és el meu fort!)
    Mira! justament avui he anat al mercat i feien 2x1 d'unes ulleres màgiques que ho fan veure tot de color rosa! res, que te'n regalo unes pitant pitant!!!! fiuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Tu les proves uns dies i ja em diràs!!! :P

    ResponElimina
  2. Benvolguda amiga Filadora:
    Accepto encantat les teves ulleres i el teu comentari... Però continuo pensant que la puntualitat és una virtut!!!
    Un petó molt fort!!!

    ResponElimina
  3. Hola guapetona!!!
    T'accepto les teves ulleres i me les posaré. Potser valdria més continuar no veient res i viure en una plàcida ignorància? Potser sí.
    Un pató

    ResponElimina