dimecres, 15 de setembre del 2010

5000!!!!!!!!

Cinc mil visites!!!! Bé, tampoc és que s'acabi el món o m'hagi d'envair un bogeria desenfrenada per tan faust esdeveniment. No, no és això, només és que em fa il·lusió... digueu-me tonto, però és així. 
Ja feia dies que no treia el cap per aquí. Ara estic passant una temporada molt intensa -personal i familiarment- i no tinc (bé, siguem francs: el dedico a altres coses a les que potser -veient com està el pati i atenent a les reaccions de "nou ric efímer"- potser els hi deixaré de dedicar) tot el temps del món per poder passar per aquest espai. Vull -i ho faré- que això canviï. Necessito veure que tot té un resultat, un final, una recompensa. En segons quines coses només aconsegueixo la intromissió (sense aportar res nou, ans el contrari, creant confusió) d'aquells que no saben limitar-se a fer el que els pertoca i han de ficar-se en les coses que no haurien de preocupar-los, en un intent desmesurat i frenètic de ser els més servils del món (allò que jo en dic "candidat a Llimac de l'any"). Ha de ser molt trist viure permanentment amb la sensació de ser un "servent" (molt diferent a un "servidor").
Aquesta situació, m'allibera de qualsevol compromís que vagi una micra més enllà del que és exigible. Ara, a gaudir de la vida, d'aquells moments que són meus i que -nèciament- sacrificava pensat que potser estava fent les coses bé. No, avui ja m'ho han deixat prou clar. No caldrà que ningú em pregunti res més. De fet, les respostes ja no m'importen més enllà del que és exigible.
Falten tres dies -laborables- per tornar a gaudir d'una setmana de descans -penco més que si anés a la feina, però penco per mi, sense intromissions- psíquic. Em cansa més intentar esbrinar quina serà la següent bajanada i quina serà la reacció servil davant d'aquesta, que la pròpia activitat. Torno a estar molt cansat psíquicament i només fa dos dies que penco. Necessito que tot -la precampanya, campanya, eleccions, post-eleccions i tota la parafernàlia consegüent- passi d'una vegada, que tots estiguem on toca i ens deixin de donar la vara amb promeses que -sistemàticament- ningú complirà. Que tothom torni a ser conscient de qui és i de quina és la seva missió a la vida -uns pencar i d'altres mariconejar (amb perdó)-, malgrat les ganes de ser el permanent protagonista -patètic i lamentable- de tot plegat, els torni bojos.
Bé, prometo ser més assidu a aquesta porta a la Xarxa. Sento de fons El diario de Patricia (o alguna cosa així) en la que dues persones es diuen de tot (això intueixo pels crits). També intento escoltar i no comprenc el que diuen, conseqüència de "l'alt nivell intel·lectual " que caracteritza aquestes dues femelles que deuen ser molt bones en alguna cosa però que, evidentment, no són en vocalitzar.
Amb això passa el mateix. Només es vol ser el protagonista, sense importar la qualitat de l'actuació. La mediocritat s'ha apoderat d'una part molt important de la societat i cal una regeneració, un tomb, un nou estil, una nova manera de fer les coses.
Ho deixo, m'estic deprimint pel fet d'haver de continuar convivint amb tanta mediocritat i tant llimac passional. Una pena, una autèntica pena...

4 comentaris:

  1. Deixa els llimacs i celebra els 5000 home!!!!
    Felixitats!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Filadora.
    Tens raó: Una babosa sucia y asquerosa, ¿será venenosa? no lo sé, pero yo la pisaré.
    Pobre babosa, sucia y asquerosa, no era venenosa, pero en fin, ya la pisé...

    Un pató!!!!

    ResponElimina
  3. Ostres!!!!!!!!!!
    Has matat la babosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???????????????????
    NOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!
    Que no saps que crec en la reencarnació i que penso que a la propera vida tots serem baboses?????????????????















    És broma poma!!!!!

    je je je!!!
    :)

    (És que ja m'he begut un quintet!!)
    Glups glupssss!!!

    ResponElimina
  4. Llavors, algun avantpassat d'algú, ja ha acabat la seva reencarnació en babosa....
    Un pató (sense babes!!)

    ResponElimina