dissabte, 19 de desembre del 2009

AVUI SI QUE FA FRED

Estic en possessió d'un tanga exactament igual que aquest que veieu a la imatge. Sí, és cert. El tinc guardat en un lloc segur. Volia posar-me'l i penjar una foto meva amb el tanga posat, però he pensat que algú podria identificar-me pel tatuatge de la natja. Tampoc cal que tothom sàpiga qui s'amaga darrera l'Exorcista. He pensat en aquesta imatge en contraposició amb el fred que fa avui. Fa una estona he arribat al meu refugi espiritual a la muntanya i us puc assegurar que fa un fred que talla el cutis (i que arronsa la titola). Per sort ja tinc la llar de foc encesa i la caloreta comença a estendre's per l'estança. 
Avui he fet festa -bé, ho he intentat- i he aprofitat per a solucionar assumptes pendents. Sembla ser que cada vegada vaig tancant més el cercle i ja és hora d'acabar coses a mitges que em limiten i que he de resoldre definitivament en un espai breu de temps. Vàries trucades telefòniques m'han confirmat diferents qüestions que em preocupaven -bé, el que em preocupava era no tenir la certesa sobre algunes coses-  i que ara ja han quedat prou aclarides.
Tenia ganes de descansar i apartar-me una mica per a tenir suficient perspectiva de tot plegat. De tant en tant, en tots els aspectes de la vida, cal separar-se i mirar des de la llunyania per a poder veure el conjunt. Mirar tots els aspectes, totes les cares del poliedre, tots els seus angles i arestes. Això és el que ajuda a contrarestar tots els intents d'atac. Només l'autèntic coneixement de l'enemic i de les seves circumstàncies, dels seus punts dèbils i dels seus punts forts pot conduir-nos a la victòria final.
Pujar a la muntanya sempre m'ajuda a destriar el gra de la palla, a visualitzar la següent jugada, a planificar el següent moviment. Una de les coses que més m'apassiona és poder fer un petit plànol de les relacions interpersonals que he viscut durant els darrers dies. En un A-3 poso els personatges i les relacions entre ells, el que pensen i diuen uns dels altres. Això em dóna una visió de quanta veritat i quanta mentida hi ha entre els diferents personatges, quines febleses presenten aquestes relacions i quin és punt on he de fer pressió per tal de desestabilitzar aquest equilibri que simulen tenir.  
Bé, per avui ja n'hi ha prou. Aquesta nit encara em queden moltes coses per escriure i moltes coses sobre les que pensar i reflexionar.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada