diumenge, 13 de març del 2011

...I FA SOL!

No, ja ho sé! No fa un sol tan radiant com aquest! Només és una al·legoria a l'absència de pluja i a l'allunyament d'aquesta sensació d'humitat. No durarà gaire, no us ho penseu, aquesta absència de pluja. Segons les darreres previsions, els propers tres o quatre dies ens ha de visitar una nova borrasca i serem beneits amb pluja -pixarada dels déus- que remullarà i netejarà un ambient molt carregat.
Aquesta propera setmana pot ser molt edificant (o no, ja no estic segur de res). De fet, ja no sé ni que s'espera de mi. El més important és que jo sé què espero de mi mateix. La resta m'importa ben poc. Quan sents l'escopinada a la cara tampoc cal que esperis per rebre'n una altra. 
Per sort, aviat farà bon temps -amb una certa assiduïtat- i podré començar a treballar a fora, al jardí i a la part exterior de la casa. El problema de l'hivern és que res s'eixuga -ni pintura, ni vernís, ni res...- i no queda com ha de quedar. Esperem que aquesta propera setmana plogui tot el que hagi de ploure i em deixi uns dies de treva per tal de poder començar a fer cosetes. 
Des del despatx -des del que escric sempre que estic en aquesta casa- ja començo a veure com la prunera treu els primers brots verds -aquesta sí que ho fa, no com l'economia espanyola- i això em reconforta. La vida retorna i aparta els mesos grisos i freds. Aviat, un mantell de fulles verdes es mostrarà davant la finestra del despatx i podré comprovar -in situ- com les seves flors es converteixen en dolços fruits.
Potser a finals d'aquesta propera setmana pujaré a la muntanya. Necessito uns dies de relax i calma -no exempts de feina puntual, però volguda- en els que replantejar-me tot plegat. L'aire pur sempre m'ajuda a eliminar toxines -restes d'anormalitat adherida- i a veure les coses des d'un altre punt de vista més allunyat, com si no anessin amb mi. De fet, és a la conclusió que em fan arribar i el que seria més còmode per mi. Potser sí que els hauré de fer cas!
Avui ha de ser un dia calmós i calmat. Francament, no tinc cap ganes de fer res que suposi un esforç físic. Mental, ja en parlarem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada