dilluns, 5 de juliol del 2010

PASSEN ELS DIES...

Passen el dies i, finalment, tot arriba. Ja està, primera tongada de vacances -breus, això sí- i feinada. Normalment no tinc massa temps de fer coses a casa i tinc altres activitats que em resultem més plaents després d'un dia de treball. Escriure és l'activitat que em resulta més reconfortant -potser per la solitud del propi acte d'escriure- i de les que més satisfaccions em proporcionen.
Avui al migdia -he plegat una mica abans i he passat pel banc- en arribar a casa, he vist un paquet sobre la taula del meu despatx. "Paquete azul", deia una inscripció. Pes: uns dos quilos. Per quin motiu li diuen "paquete azul" si és del color marró del cartró de sempre? Un misteri que només és explicable des del punt de vista comercial. He intentat identificar el remitent i ... siiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!! La meva editora ha tingut a bé fer-me arribar tres exemplars -com avançament- del recull de relats -breus, micros i hiperbreus- en el què m'han publicat tres textos. Ha costat, valga'm Déu!!! 
No us diré com es diu el llibre -en aquesta ocasió publico amb el meu nom autèntic-, però us penjaré alguna cosa per tal que veieu per on van les coses. Em fa molta il·lusió aquesta publicació. Fa mig any que vaig tenir les primeres converses per publicar aquests textos i ja tocava que veiessin la llum. Ara ja toca publicar la meva "obra magna": "La barragana del director". De fet, l'original ja ha sofert correccions i crec que ara ja no tardarà gaire a publicar-se. Ja tinc en la recàmera "Revenja", continuació, inefable i divertida -malgrat una acidesa corrosiva-,  de "La barragana del director".
Avui, us recomano un "aquelarre" que esdevindrà a les 10 de la nit a Intereconomia TV "El gato al agua" convida a diverses persones -entre elles a Federico Jiménez Losantos- per tal que donin la seva opinió sobre una multa que els han imposat. Pot ser tot un exercici de catarsi col·lectiva. 
Bé, ho deixo. He de sopar, rellegir -els textos són com fills teus- el relats i veure com han quedat finalment i connectar-me a l'aquelarre que us deia.
Demà més...

3 comentaris:

  1. MOLTES FELICITATS!!!!!
    AIXÒ HO HAS DE CELEBRAR BÉ, EHH!!!
    No passa cada dia! Et buscarem i et llegirem, no ho dubtis!
    Això del "paquet blau" és la primera vegada que ho sento, però que els colors tinguin importància m'agrada! i un paquet groc que deu ser??
    Paro que ja divagooo!!! :P

    ResponElimina
  2. Vaja! ja t'havia escrit i s'ha borrat!!!!!! no passa res! ho tornaré a fer amb el mateix entusiasme d'abans:


    MOLTES FELICITATSSSS!!!!!!
    M'alegro moltíssim per tu! a celebrar-ho bé que això no passa cada dia!
    No dubtis que et buscarem i et llegirem! ;)
    No havia sentit mai això del "paquet blau" però m'ha agradat que el color fos important!

    ResponElimina
  3. Contestació als dos comentaris "fantasmes" de la Filadora.
    Moltes gràcies guapetona. Sí, em fa molta il·lusió. No t'esforcis en trobar-me, és molt difícil i no crec que ho aconsegueixis. Ja penjaré alguna cosa al bloc.
    Un pató (bé, dos per la teva perseverança)

    ResponElimina