dimarts, 2 de juny del 2009

CONTESTACIÓ ALS COMENTARIS D'AHIR

Hooooooola què tal?
Estimats amiguets i amiguetes,
Ja les tinc escrites les escenes de llit. Ja fa molt de temps que les vaig escriure. No les volia penjar a la xarxa, no fos cas que algú s'emocionés massa i embrutés la pantalla de l'ordinador. És broma. Les tinc escrites però les guardo pel relat final. Aquest tres dies de festa m'han anat molt bé per tal de tornar a organitzar tot el material que tinc i penso que em faré pregar una mica més per fer públics aquests articles sobre la vida sexual dels personatges d'aquest relat.
Potser faré un "copia y pega" des del text que tinc en Word. Ja veurem, primer he de repassar-ho i com diu un de vosaltres, fer-ho més brutal i porc. He d'afegir-hi una mica més de suor, gemecs, sospirs i crits -penso que la Barragana ha de cridar força-. També hi afegiré alguna perversió (o no) d'aquelles que sé que us posen a cent. Ja us dic, m'ho he de mirar. Només us avanço una cosa: la Barragana crida com una boja i, en canvi, la Montse Mar només gemega o sospira, res més. La Barragana busca en el seu amant la figura del pare i és més fina i selecta. la Montse Mar és més barroera i només està interessada en la quantitat, no en la qualitat. La Barragana els busca mínimament intel·ligents i la Montse Mar els tria d'encefalograma pla. La Barragana sap portar-ho i a la Montse Mar se li esvalota el galliner (massa galls per a una sola gallina).
Sabeu què passa? que se m'acumula la feina. Encara he de decidir el futur dels personatges, com us dic al peu del meu últim article. M'heu de donar idees. Ja fa un temps, en tenia pensat un però no m'acaba d'agradar.
També he començat un curs avançat de narrativa creativa, tinc previst començar un altre projecte, a casa cada dia tinc més feina i he de perdre moltes hores de son. Per cert!!!... no us ho havia dit... com sóc!!. Tinc un parell d'articles en preparació que us deixaran esmaperduts, esfereïts i bocabadats. Són la repera... em fa fins i tot por publicar-los.... Van sobre una època del passat de la Montse Mar... només us puc dir que hi ha marro i del fort. L'altre tracta sobre el passat libidinós de la Barragana, que ja fa uns anys va tenir uns quants embolics....
Bé, ara us deixo, demà toca pencar i he de descansar les meves quatre hores diàries. Ha arribat un moment que dormir quatre hores seguides és un regal del Senyor.
Una abraçada amics, i gràcies per les aportacions que feu. Continueu així, quan veieu el relat complet us encantarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada