dilluns, 15 de juny del 2009

EFLUVIS DE L'ANESTÈSIA

Encara estic sota els efluvis de l'anestèsia i penso que aquesta és la millor manera de dir el que he de dir. Avui ha tocat pinyoleg (metge dels pinyos) i m'ha fet una sessió que podia haver estat molt dolorosa si no fos per l'amabilitat que el caracteritza i per seva desinhibició i alegria a l'hora d'anestesiar al personal. S'agraeix, ja us ho puc assegurar. Abans anava a un pinyoleg que estava a punt de retirar-se i que havia estat durant molts anys treballant en un vaixell mercant. Un autèntic Doctor Menguele de la boca. Intento despertar-me la geniva a base de gelat, un dels meus vicis més inconfessables.
Bé, avui dia important i satisfactori. L'amic Tapes m'ha fet un parell de confidències prou interessants de dos elements: un xerraire i un pescador de xanguet. Un que es dedica a anar comentant què faig i que no faig -amb un absolut desconeixement del que està dient- i un peus de granota que es pensa que no veig a venir les seves maniobres des de fa temps. Tranquils macos, aviat veurem fins on arriba la vostra valentia i el vostre coratge. No arriba fins enlloc: ni n'heu tingut, ni en teniu, ni en tindreu mai. Ja us ho fareu però, permeteu-me que us ho digui, demostreu tenir molt poca intel·ligència.
D'altra banda, aquesta nit passada, nit d'insomni per la calor, he pensat en moltes coses. Sota la prunera, ben custodiat pel fidel Lord, he pogut fer una repassada dels darrers temps i de les coses que he vist i escoltat. Fer aquests exercicis d'anàlisi va molt bé. Uneixes frases amb comportaments, amb circumstàncies i amb altres personatges. Et fas un plànol del lloc en el que està cadascú i quina és la posició que ocupa tothom en el meu univers particular. No he dormit més de dues hores però la nit ha estat profitosa, molt profitosa.
M'ha passat pel cap una cosa que feia temps que havia deixat de banda. De moment no us puc donar detalls, però té a veure amb els profunds canvis que vull experimentar en la meva vida privada a partir de setembre. Nous projectes s'obren davant meu i no vull desaprofitar les oportunitats.
Aquest matí he trobat a un ex-company i mes tard he retornat a veure'l. Hi he retornat expressament, volia veure a una altra persona que fa uns dies em va oferir la solució a un tema que tinc obert des de fa temps i que ja em cansa de pur avorriment. En aquell moment la seva solució em va semblar molt radical, però aquesta nit passada ho he meditat i he pensat que li donaria l'oportunitat de fer alguna cosa per mi. No hi ha res com tenir amics... amics de veritat, vull dir.
Bé, nens i nenes, em queda poc gelat i hauré d'anar a buscar-ne més al congelador. La geniva no es desperta i ja comença a ser molest. D'altra banda, un vici és un vici i he de continuar donant la raó a aquells que es pensen que sóc un viciós... Ja sabeu, són aquests nenets que mai tindran -per por i pel què diran- un vici. També són aquest que, atès que ells no tenen suficient valor per tenir un vici, els puteja molt que els altres si que en tinguem i fem el que ens sembli. Deixem-los amb la seva covardia...
Perdoneu, m'havia deixat de dir-vos quina música correspon a aquest article: "About a girl" de Nirvana, versió unplugged. Bé, i d'altres de Nirvana....(Smells like teen spirit, Come as you are, etc.)

PS: Tapes, la foto que m'has enviat és molt bona. Jo en tinc de bones, però aquesta és molt bona. Aquesta no és teva, segur que no. Qui ha tingut l'amabilitat de fer-la i oferir-te-la? Dona-li les gràcies de part meva. Tindrà un lloc privilegiat en la meva col·lecció... i em farà molt de servei.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada