diumenge, 14 de juny del 2009

DISSABTE DE GLÒRIA

Ahir, dissabte, la comtessa d'Angeville em va fer pensar en la necessitat de carícies i, malgrat no volia sortir de festa, al capvespre vaig fer un pensament i vaig sortir a fer una copa. Una trucada a una amiga -trucada de la que inicialment no esperava grans coses- va reeixir i ens vàrem trobar més tard. Us la descriure una mica per tal de posar-vos les dents llargues: rossa, 22 anys, 1'75, molt ben proporcionada, un tros de dona i que, ahir ho vaig saber, es delia des de feia temps pels meus ossos i pel meu saber fer (es veu que em va recomanar a ella una amiga seva amb la que jo havia tingut relacions).
És gratificant i una injecció de moral molt important que una noieta tan tendre es deleixi pels ossos d'un home de 44 com jo. No entraré en detalls de com va anar la cosa però si que us diré que ahir va ser un dels dies més intensos i complerts de la meva vida.
Feia temps que la coneixia però mai havia sospesat la possibilitat de mantenir cap relació que no fos una simple amistat amb aquesta noia. La diferència d'edat i l'apatia que sento darrerament per iniciar noves relacions m'havien desaconsellat "atacar" aquesta presa. Ha resultat que l'atacant era ella. Només us diré que, des del moment que ahir va seure davant meu al local on havíem quedat, ho vaig tenir clar, molt clar. Les mirades, les carícies van evolucionar a més i jo, pobre de mi, no vaig poder fer altre cosa que deixar-me emportar pels esdeveniments.
La nit ha estat meravellosa però cansada, molt cansada... extenuant, diria jo. Però no us preocupeu, l'Exorcista ha deixat en bon lloc als que ja tenim la quarantena feta. Suor, suor, com deia en el meu article d'ahir.
Aquests matí, en acomiadar-nos li he preguntat -jo sempre tinc curiositat per aquestes coses- per quin motiu va preferir respondre la meva trucada i no anar amb gent de la seva edat. La resposta ha estat contundent, demolidora i gratificant: ja n'està farta de nenets "de dues espolsades"que només pensen en el plaer propi. Segons m'ha dit volia un home amb experiència que la fes vibrar d'una altra manera. En una conversa, que havíem tingut fa temps, es va quedar amb l'idea que jo havia recorregut mig món i havia acumulat experiència en les pràctiques sexuals de diverses cultures (avui, entre d'altres, hem provat la lubricació amb oli de coco, que fan servir els homes amb membres grans, a les illes de la Polinèsia). Sembla ser que això ha constituït un motiu d'excitació, irresistible i temptador per a ella.
Bé, només us puc dir que avui estic fet pols però amb la moral i la força d'un adolescent. Ja he quedat que un altre dia ens tornaríem a veure, més a proposta d'ella que no meva. Dies així no s'haurien d'acabar mai.
Realment, ha estat un dissabte de Glòria. La meva...

Dedicat a una altra amiga meva. Sé que ara no ho tens tan fàcil com abans, però no perdis mai aquelles ganes que tenies de viure la vida, aquells rampells de sexe.... sigues tal com eres, fes-me cas. Sigues sempre tu mateixa i no et deixis dominar per les circumstàncies.

2 comentaris:

  1. No canviaràs mai company. Tu sempre amb la teva vessant de pedagog, ensenyant a la quitxalla... jejejeje.
    No tindrà una amigueta aquesta noia. Ja fa temps que estic en dic sec i necessito una mica d'acció. Encara recordo quan et dèiem "el de los cinco".
    Una abraçada, amic.

    ResponElimina
  2. Hola amic, no ets l'únic que tens "aventures". La diferència és que tu no has donar explicacions a ningú. Ja parlarem i t'informaré d'una moguda de la teva amiga. Per cert, també et parlaré d'un correu amb una foto que t'interessarà.
    Demà parlem.

    ResponElimina