dimecres, 30 de maig del 2012

DIA ESPATARRANT

Entre tots els dies que hem d'arrossegar-nos pels camins, corriols i dreceres d'aquest despropòsit de vida, sempre -de tant en tant, excepcionalment- en surt algun rodó, espatarrant i superb, com el d'avui. En què et bases? - em diria, inquisitorialment i amb un punt d'incredulitat, un bon amic. Doncs a continuació argumentaré la meva afirmació:
1.- Crec haver desactivat un conat de subnormalitat profunda -amb ínfules de "poderio" il·lusori i irreal- mitjançant l'argumentació, el raonament i l'objectivació del que podia haver passat i s'ha evitat. De fet -atenent a la simplesa de la iniciativa i a la seva nul·la viabilitat-, tampoc era massa difícil i m'ho havien posat en safata de plata.
2.- He concretat el projecte del qual parlava en el post d'ahir. La meva conversa amb la col·laboradora i coautora ha sigut fantàstica i força productiva. Malgrat ha sigut una comunicació formal i no exempta d'una prudència irreal -em consta que està tant o més engrescada que jo i sé que hi posarà tot el que calgui per portar a bon port el projecte-, hem sabut què volíem tots dos només començar-ne a parlar. Ens queden per concretar els tempos, però l'objectiu està definit i estem completament d'acord -de fet, aquest és el compromís- en respectar les aportacions individuals, posar-les en comú i avançar tenint present quin és l'objectiu comú. Moltes vegades, en els projectes compartits prima més l'enfrontament entre els autors que la consecució de l'objectiu final. No és el cas, això ha quedat clar i jo penso que tots dos pensem complir el nostre pacte. M'han agradat molt unes quantes respostes de complicitat natural, allunyades de la façana formal que es pretenia. Cap problema. Un lema -molt més que això- que m'encanta portar fins les últimes conseqüències és Semper Fidelis.
3.- Magnífica sintonia en temes diversos que no tenia prou clars i que veig que es van aclarint. Si tinc una cosa és ser clar. Dic les coses com les penso i actuo en conseqüència. Normalment, no deixo marge per la confusió o per la mala interpretació de les meves intencions. Les exposo i les raono. A partir d'aquí es poden acceptar -amb tots els ets i uts- o es poden rebutjar. En aquest segon cas - normalment per a mi més còmode- només em queda restar a l'expectativa, tot esperant que el temps doni o prengui raons.
4.- Trucades del passat. Sempre és grat i plaent rebre trucades de gent d'altres èpoques amb les que pots comptar i que, només insinuar-los algun tema (o si s'assabenten que pots necessitar-los), s'ofereixen a donar un cop de mà. Aquesta és la veritable amistat, la que mai caduca i no té preu.
5.- Arribada a casa i moment de tranquil·litat, tot gaudint del record dels moments d'aquest dia, amb un got de whisky a la mà, delectant-me -en petites dosis- del moment actual i dels que han de venir. Es pot demanar alguna cosa més? Cal esperar alguna cosa més? No ho sé... Jo, per si de cas, em conformaré amb el que avui m'ha ofert la vida i en gaudiré una i una altra vegada, fent una bona botifarra -expressiva i sonora- als altres moments. Per si de cas, només per si de cas...

Regalets: un, dos, tres, quatre, cinc.... i sis!!!!

4 comentaris:

  1. -què jo ho he escrit
    -què no tonta, que vaig ser jo
    -au, demostra-m´ho!
    -si, si, era jo que vaig parlar de la noia del parc
    -seràs pocavergonya, si jo te la vaig presentar...
    A què no mola? No hi ha com un bon tracte dels que es feien abans, una estreta de mans i anava a missa!!

    Pel meu gust hi faltava aquesta ;)
    Vaig a sopar escoltant els teus regalets, si en vols, ara en donen...

    Bessets!

    ResponElimina
  2. Cel·lebro que hagis tingut un bon dia.

    Com és el teu diari, moltes de les coses que aquí escrius només les entens tu. Ja fas que així sigui triant formes enigmàtiques de descriure situacions que t'han passat.

    Que tinguis una bona nit, també.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna, guapa!
      Una part és de diari, una altra ficció, una altra desitjos, una altra..... Una altra sóc jo!
      Molt bona nit i que somiïs coses agradables.

      Elimina
  3. Hola Sa lluna,
    No, no ha anat -o espero que vagi- així. Crec que tots mereixem el benefici del dubte.
    Hi falta la que tu proposes i unes quantes més. M'encanta U2 des de fa força anys.
    Que vagi de gust el sopar. Moltes gràcies per la invitació.
    Uns bessets energètics i reconstituents.

    ResponElimina