divendres, 13 de març del 2009

ESCRIURE DE MATINADA

Fa molts anys que escric en diferents blocs de la xarxa. Durant tot aquest temps he rebut comentaris de moltes persones (uns agradables i d'altres no tant), però només conec una persona que em faci comentaris a les 01:09 h. de la matinada i en sé la seva motivació (pasada i present) Aquesta persona (si, si... sé qui ets) ha tornat a escriure'm i n'estic molt content. Admiro la valentia que ha tingut en tornar-me a escriure (sempre hi ha principis i conceptes morals que he valorat molt i la valentia n'és un)
Només voldria fer tres puntualitzacions (de bon rotllo, això si). Primera: jo només soc el meu propi referent, no necessito ser-ho de ningú (qui té referents demostra tenir molt poca personalitat). Segona: jo mai he pretés il·luminar a ningú (de fet, ja n'hi ha prou en aquest món d'il·luminats)
. Tercera: no pretenc que ningú cregui en mi. Pretenc que la gent cregui en la veritat (ja n'hi ha prou de falsos messies i tampoc soc Deu). Penseu una cosa: només penso divertir-me, només això.
D'altra banda, veig que aquesta plataforma no té l'opció de missatges privats i, per aquest motiu, he pensant en que pot haver-hi algú que vulgui fer-me arribar algun tipus de confidència o vulgui xatejar amb mi, us dono el meu correu electrònic relacionat amb aquest bloc:

infernal.posesion@gmail.com

No us espanteu, simplement volia tenir un correu on la gent tingués la suficient confiança de privacitat. Ja sabeu, si voleu dir-me alguna cosa en privat, podeu enviar-me un correu. Si teniu un correu de gmail, podeu inclús xatejar amb mi.
Accepto suggeriments pel final de la sèrie "El retrobament". De moment he rebut algunes propostes... però eren massa interessades i, de fet, només m'importa una opinió: la de la persona que, realment, pot dir-hi alguna cosa amb fonament i que serà qui entrarà en una dinàmica positiva o negativa (és a dir, patirà les conseqüències de les seves decisions). A vegades, és molt trist haver de fer front a les responsabilitats de les decisions que han pres altres o dels seus consells interessats.
Bé amics, ja sabeu... ja teniu el meu correu ( si voleu, obriu-ne un a gmail i podrem xatejar)
Fins llavors, una abraçada i un "toque" a la galta.

Ho volia titular "Carta als venedors de fum" o "Carta a l'estel de la matinada", però m'ha semblat massa pretensiós 0 massa cursi per part meva (soc tant humil !!!!!)

Por cierto.... gracias compañeros por estar siempre ahí y por todo lo que me aportais cuando lo necesito. Sin vuestra ayuda y colaboración, lo pasaria muy mal.

1 comentari:

  1. Cada vegada som més els que et seguim,en diferents foros ja es parla del teu bloc de l'exorcista i ja hem trobat simils amb els personatges de la teva gran obra, "ets el puto amo". No t'aturis, ni et tremolin les cames per les pressions dels grans modequas i assimilats civils.
    Esperem amb impaciència la propera reflexió sobre algún personatge "fictici" d'aquesta GRAN casa,ànims i pensa que som molts que estem a l'ombra però defesem la teva causa.

    Pdta. Recorda que els teus incondicionals necessitem veure les proves documentals dels tortolitos.

    ResponElimina