dissabte, 14 de març del 2009

JO HE VINGUT A PARLAR DEL MEU LLIBRE

Aquests dos darrers dies heu fet uns comentaris una mica estranys sobre aquest bloc. M'explicaré: d'una banda m'animeu a continuar escrivint i de l'altra parleu d'aquest bloc com si fos una cosa real. Ja us vaig dir en un comentari que tot (excepte els articles etiquetats com a "Diari personal") forma part d'una ficció literària, com també us ho dic al peu de la pàgina del bloc. No entenc això de la "casa"... voleu dir "La casa de la pradera" potser?. I les coincidències dels personatges.... amb qui???. Són de nova creació i no poden tenir cap coincidència amb ningú real (així els vaig crear, de forma expressa).
També feu esment a les fotos dels tortolitos... bé, crec que us referiu a les fotos que té en Pol de la Montse Mar i en Xandri (o potser són de la Montse Mar amb en Paco Porras o amb en Gusi, o amb els altres?) Són les fotos del Roures i la barragana? Quines fotos??? Alguna de meva per a la tauleta de nit?
Mireu, jo entenc que són les que té en Pol de la Montse i en Xandri. Ara, ja que m'heu donat aquesta idea, us diré què en faria en Pol (això, repeteixo, és ficció pura i dura).
En Pol, agafaria aquestes fotos i les faria servir primer per crear un perfil de la Montse Mar (juntament amb les altres fotos) per desmuntar la seva conxorxa i desprès les facilitaria al seu marit. Igual faria amb les fotos del Roures i la barragana, a repartir entre els dos conjugues. Tingueu en compte que publicar-les en un bloc com dieu vosaltres podria ser il·legal (i de molt mal gust) i en Pol mai ha comés cap il·legalitat (podeu consultar anteriors escrits i veureu quina és la visió d'en Pol sobre aquest tema).
Abans d'això (en Pol és molt més noble del que penseu) esperaria (un parell de dies) a que la Montse Mar es posés en contacte amb ell i voldria saber per quin motiu ha muntat tot aquest sidral sense sentit, etc. etc. etc. Només vol parlar amb ella cara a cara, a soles, de bon rotllo, com sempre. Només això. Immediatament faria desaparèixer aquestes fotos (encara li queda una mica d'apreci -només apreci, que després la penya es posa molt gelosa- per ella... i no la considera la culpable principal de la seva situació). De fet, en Pol, mai ha fet res per ser amable i es malfia quan algú intenta ser amable amb ell sense motiu. D'aquesta manera va descobrir la trama de la Montse Mar, en Roures, en Gusi, la barragana, etc. i, per aquest motiu, no s'ha posat nerviós amb tot el tema: no li va venir de sorpresa, de fet s'ho veia a venir. També s'havia preparat prèviament pel que pugués passar.
En Pol només necessitava una trucada (i això enllaça amb la sèrie "El Retrobament"), de fet, la Montse Mar el truca des d'una cabina telefònica (així ell mai podrà demostrar que l'ha trucat).
Bé, vosaltres decidiu si continuo "El Retrobament". Jo no les tinc totes i la decisió és vostra. Ja em direu que faig. Si considereu que és una bona linea argumental, ja m'ho fareu saber (des d'una cabina... jejejejejeje).
Pregunta del dia: m'estic pensant canviar-li el nom a en Roures. El roure simbolitza la fortalesa i la noblesa i no s'adiu massa amb el personatge, que acaba tancant-se al seu despatx per por. Potser li diré Miquel Àngel Palma. Palma o no Palma?... Matins.si/Matins.no
Teniu diverses possibilitats a l'enquesta del panell lateral. Vosaltres decidiu com es dirà.
No sé si podré mirar-me els vostres comentaris. Vull dormir una mica... això de passar les nits a l'hospital és dur (ja porto més de 5 mesos i cada dia tinc més son). De totes maneres, avui és sabado sabadete, camisa nueva i ....... A l'hospital no hi ha massa varietat però si que hi ha possibilitat. Bé, això ja forma part d'una altra història.

1 comentari:

  1. A per ells. No en deixis ni un amb cap. Ja saps que em tens al teu costat. Compartim interessos.

    ResponElimina