dilluns, 7 de setembre del 2009

MÉS SOBRE LA PROSTITUCIÓ.

Una nit més no puc dormir -o millor dit, no em deixen- i penso que el millor és escriure una mica. Hi ha un tema que fa dies que em dóna voltes pel cap i del que ja vaig escriure un post: la prostitució.
Ja us vaig explicar què en pensava d'aquest tema i de les repercussions que tenia el no prendre una decisió ferma i definitiva -ja sigui en un sentit o en un altre- en relació a la permissivitat, la prohibició o la regulació de la prostitució.
Veig amb desencís que els polítics, una vegada més, juguen al joc de "això no és cosa meva". L'alcalde Hereu diu que no té mitjans legals i que l'ordenança de civisme no l'empara en aquest cas. Bé, llavors de què servei un ajuntament i el seu alcalde? Només serveix per organitzar festivals, desfilades, festes, botifarrades populars, ballar -patèticament- amb el Carlinhos Brown, o per ser el trampolí per a càrrecs polítics més rellevants? Si no poden fer res, que marxin cap a casa i, almenys, ens estalviarem el seu sou.
No tinc constància que el Govern de Catalunya hagi dit res. El mutisme és -com en altres temes que no convenen- absolut. Potser algú els hi hauria de dir als nostres governants que, quan un cobra un (generós) sou públic és per prendre decisions. No els hi paguen un sou per tal que teoritzin sobre el sexe dels àngels. El sou -potser no ho sabien- és per prendre decisión populars....i també les impopulars, però necessàries pel conjunt de la societat.
Si que hi ha dit la seva el president del Govern Central. Dic que hi ha dit "la seva" atès que deu ser l'únic que ha entès què volia dir. Jo -dec ser així d'ignorant- encara em pregunto què va dir. Volia que es prohibís, que es regulés, permissivitat, mà dura? O potser simplement va dir alguna cosa per no dir res? Increïble!!!!
El més patètic de tota la situació és que ja tonen a fer el que han fet sempre: durant un parell de mesos faran la comèdia del control policial, esperaran que l'opinió pública s'oblidi d'aquest tema i s'ha acabat. M'agradaria recordar com va començar el tema de la famosa Ordenança del Civisme. Durant un temps van controlar que no hi hagués prostitutes al carrer de Sant Ramon (just a menys de 50 metres de dues comissaries de dos cosos policials) i , passats els mesos- com a molt dos- la situació tornava a ser la mateixa. 
No, senyors polítics, no es tracta de fer comèdia. Les seves comèdies ja no se les creu ningú!!! Es tracta de prendre una decisió i aplicar-la de forma constant i duradora en el temps, no només per que calli la ciutadania i la premsa. Vostès no volen solucionar el problema, només els molesta que el problema sigui públic i que els hi passin pels morros.
Bé, ja s'ho faran, ja prendran una decisió, ja l'aplicaran..... i si no, vostès mateixos, tot plegat ja hi estem acostumats a veure com parlen, parlen i només es preocupen de tenir assegurat el sou quatre anys més. 
La resta son històries per a no dormir.... com em passa a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada