dilluns, 28 de setembre del 2009

RESOLDRE PROBLEMES


Aquesta tarda, en una de les aplicacions que circulen pel Facebook  -crec que es diu La galleta de la fortuna- m'ha aconsellat que "Si el problema no tiene solución, aprende a darle la vuelta". No hi estic d'acord. Els problemes s'han d'eliminar. Si perllonguem en el temps un problema, aquest acaba creixent i complicant les coses d'una manera inesperada.
Sempre he mantingut aquesta visió de les coses i no em penedeixo de continuar tenint-la. Si un problema sembla que s'adorm, amb el temps, retornarà amb més força.
He conegut gent que un problema els representa una gran càrrega, un gran daltabaix en la seva existència. Si, per casualitat en tenen dos a l'hora, la seva vida es converteix en un gran frenesí. Evidentment, no en solucionen cap i si ho fan és complicant a altres pel mig.
Hi ha una altra tipologia de "problemistes": els que miren cap a un altre costat. La seva visió de la vida és fàcil i no sempre reeixida. Fan el següent: tenen diversos problemes i no pretenen solucionar-ne cap. Deixen passar el temps per tal que es solucionen sols, sense la seva intervenció. Quan el temps ja n'ha solucionat un quants, ataquen els que els hi queden vius. El gran problema és que els que els hi han quedat vius s'han complicat fins a un extrem que ja no tenen solució i, si la tenen, implica mesures molt dràstiques. 
Bé, jo continuaré amb la meva filosofia de la vida i continuaré "matant" els problemes a mida que arribin. Problema mort, cop de sort.... con deia aquell. 
Bé, vaig a intentar dormir. És tard i demà serà un problema llevar-se...


1 comentari:

  1. Estic amb tu. Els problemes cal enviar-los molt i molt lluny. Una abraçada.

    ResponElimina