diumenge, 12 de juliol del 2009

PENSANT, QUE ÉS GERUNDI...

Ja s'ha acabat la migdiada -llarga, aquesta ha estat llarga- i descobreixo amb satisfacció que uns amics m'han deixat uns comentaris al post d'aquest matí. Bé, em sento obligat moralment a respondre i ho faré des d'aquí.
Doctora Trapella: espera amiga, espera... El que es fa esperar es gaudeix més quan s'obté. No desesperis, has de mantenir la calma i estar preparada per quan sigui el dia. Has d'entendre que jo tinc molts fronts oberts i que prefereixo ser poc constant en el temps però intens, molt intens.
Nikita: gràcies amiga, moltes gràcies. Per la teva comprensió i per les floretes que em dediques. Ja saps que jo sempre em lliuro amb tota la bona fe i completament, sense reserves. Fa anys que ens coneixem però, darrerament, estem una mica distanciats i penso que ens hauríem de veure per tal de recordar vells temps. Ja et trucaré i quedem. La nostra relació és intermitent -per decisió comuna- però intensa, molt intensa. Potser aquesta intermitència és el que li dóna tanta intensitat.
Lupus: Mestre? No. Jo ja et vaig ensenyar tot el que et podia ensenyar -i sembla que prou bé-. D'això ja en fa uns quants anys. Jo només et podia ensenyar qüestions professionals. Les qüestions amatòries o seductores són innates. Hi ha d'haver una base natural i desprès potenciar-la amb l'autoaprenentatge. Ja sé que sempre vas quedar bocabadat de la resposta de les dones davant els meus "encants". Només cal observar, analitzar quin tipus de dona tens al davant i actuar en conseqüència. Jo mai he forçat les situacions. Sempre vaig sobre segur. Aquest és el secret. Quan faig la pregunta, ja en sé la resposta.

*****************************************

Bé, ara que ja he donat resposta als comentaris, només voldria dir-vos que aquesta propera setmana estaré de vacances (serveixi això d'avís a navegants). Això no vol dir que tanqui el bloc. Més aviat vol dir que tindré més temps per escriure i per fer totes aquelles coses que no puc fer, per manca de temps, durant la resta de l'any. Acabaré de llegir uns quants dels 23 llibres que tinc pendents de llegir, passaré els apunts i els vostres comentaris de "Revenja", accentuaré la meva vida social nocturna i, per sobre de tot, em relaxaré. Em relaxaré -si em deixen- i reorganitzaré la meva vida -com es deia a l'anunci, la redecoraré- i prepararé el que en podríem dir "El retorn del Jedi".
Són moltes coses a canviar, a redefinir, a tornar a formular. Molts aspectes de la meva vida s'han vist modificats -imperativament- durant els darrers temps i encara no m'he adaptat del tot a les noves regles del joc. Ho he de fer, no tinc opció. Només cal adaptar-me en les millors condicions possibles, només això.
Malgrat sempre he pensat que la vida s'ha de viure sense limitacions -només m'ha limitat el no fer mal al proïsme- també penso que les coses han de canviar. No és que la vida que porto ara no sigi prou satisfactòria, però he de redifinir les meves prioritats, les meves preferències a l'hora de triar. Aprofitaré aquest dies per a fer un exàmen exhaustiu de les meves actuals prioritats i, analitzant-les una per una, redefiniré l'ordre que ocupen en el meu cosmos particular. Crec que és necessari que ho faci.
Bé, ja he pensat una mica. Ja és alguna cosa. Coneixo gent que no ho fa mai. Aquesta nit, potser, us torturi amb un altre post, o no... qui ho sap!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada