dilluns, 13 de juliol del 2009

PRIMER DIA DE VACANCES.

Com ja us vaig dir, fa uns dies, en un post, avui he començat cinc dies de vacances. Les vacances, teòricament, són aquest estat mental i físic de laxitud, tranquil·litat i benestar que es caracteritza per l'absència d'activitat laboral i la dedicació plena i exclusiva a la bona vida.
He fet l'incís de "teòricament"?, Si? Doncs això, teòricament. M'explicaré: Començament de la jornada: 06:30 h. zulú. Per quin motiu? Molt senzill: avui tenia una cita al banc a les 08:15 h. zulú. Gestions diverses, fer la Primitiva, els cecs del divendres, comprar el diari, comprar pintura per a pintar aquest be de Déu de tanca de ferro que rodeja casa meva (uns 40 metres) i tornar a casa. Hora d'arribada a casa: 11:05 h. zulú. Durant tot aquest temps he rebut unes 13 o 14 trucades de la feina, amics que tenien ganes de quedar per anar prendre alguna cosa aquest vespre, etc. etc. etc.
Ja tornava a ser a casa i he tingut la genial idea de mirar-me els correus. Entre feina i particulars en tenia 57. Eliminar, eliminar, eliminar... desprès en quedaven 19. Contestats tots els correus, i escrit el corresponent post, he dinat. Un dinar senzill, frugal, monàstic, com cal... Val, val... no era tan senzill, frugal ni monàstic. Ha estat un festival...
Migdiada -això si que és un luxe- i tornar a mirar el correu, el bloc i diverses tasques que tenia pendents de fa temps. 17:30 h. zulú. Trucades perdudes, algunes que jo faig i van caient els combinats sota la prunera -un altre luxe- mentre penso en quin serà el llibre que tindrà l'honor de ser el primer en ser desvirgat.... uhm... si, serà un d'en Charles Bukowski "La màquina de follar". De fet, en tinc dos més d'ell: "Escritos de un viejo indecente" i "Factotum" que ja he llegit i que no em canso de rellegir.
Lectura pausada, amb glops de combinat i poques ganes de fer res més... Una trucada, necessito fer una trucada. Un amic malferit que només se la pot remenar amb l'esquerra i del que vull saber com es troba. El truco i em confirma el que jo ja em suposava: continua essent un peasssso..., no, és broma. És un bon tio.
D'aquí sis mesos acabarà demanant hora a "Borrachos Conocidos", que sempre és millor que demanar-la a "Alcoholicos Anónimos". També acabarà xutant-se penicil·lina com un foll per les pústules que li sortiran a l'altre cap, el cap inferior, degut a la seva promiscuitat... Espero que no, això voldria dir que no ha entès res de tot plegat i que necessitaria un consell d'amic. A mi sempre m'ha fotut molt haver de donar consells d'amic i, a més, ara estic de vacances -teòricament, es clar-.
Aquest dia ha passat ràpid i fa una estona, mentre estava al pati -llegint i bevent-, la Neths ha contactat pel xat del gmail. Jo no estava davant l'ordinador i això m'ha fotut molt. Hi gaudeixo molt de la conversa amb la Neths, encara que sap que, per molt que intenti donar-me la volta, no li contestaré la gran pregunta.
Bé, d'aquí una estona ja ampliaré aquest post...o no, ja veurem com es presenta la nit i les seves ombres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada