dissabte, 15 de maig del 2010

RENÉIXER

Ahir vaig desaparèixer i avui he tornat a renéixer. Al vespre, vaig anar a dormir d'hora i aquest matí també m'he llevat d'hora. He anat a passejar per la muntanya i he retornat a aquell moment oblidat de solitud i de benestar. S'aproximen dies que poden ser decisius i necessito encarar-los amb tota la meva força. Segons com vagi tot, hauré de prendre decisions importants i que poden resultar definitives. Ja fa massa temps que he adoptat una posició passiva i d'espera. Malgrat he de fer ús de la prudència, no vol dir que hagi de ser una prudència passiva. 
Sé que no estic sol en l'espera dels esdeveniments. Sé que hi ha qui també espera els esdeveniments i la meva reacció posterior. No donaré pistes. Potser, a molt estirar, en posteriors posts sí que donaré alguna lleugera pista de com actuaré -no d'una forma clara, s'haurà de llegir entre línies- i quin pensament tinc de tot plegat. Ara només vull pensar en les coses pròximes, en les coses sense importància, en les coses fútils i prescindibles.
Aquesta nit passada, abans d'adormir-me, pensava en la mentida i fantasia en la que n'hi ha que viuen. Dubto entre si és una qüestió de desequilibri mental o si, pel contrari, només és un tema de cara-dura impressionant. Potser és una nova fugida endavant, ara ja sense control i sense intentar donar a la fantasia uns mínims elements reals. No ho entenc, francament. 
Estic preparant un nou relat curt. Potser us en faré cinc cèntims en un nou post. Realment, només és una manera de passar una estona agradable escrivint sobre autèntiques bajanades, però també és un exercici mental, una manera de fer provatures i de planificar el que serà un relat més seriós i amb més elements que poden ser considerats realistes.
Després més.... si en tinc ganes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada